קוזמה: "אבדיה עובד קשה הקיץ, הוא יפתיע הרבה אנשים העונה"

אחרי שחתם על חוזה חדש, הפורוורד מצפה להעמיק את שיתף פעולה עם הישראלי בוושינגטון: "אנחנו משחקים נהדר יחד", ומאמין שיעשה קפיצת מדרגה בשנת החוזה: "הוא שומר יוצא מהכלל, מצפה לו עתיד מזהיר". ג'ורדן פול חשף: נשאר דם רע עם דריימונד

(גודל טקסט)

בזמן שדני אבדיה מתכונן לפתיחת הטורניר הקדם אולימפי בו יופיע עם נבחרת ישראל, וושינגטון מתחילה לקבל צורה. הקבוצה עברה מתיחת פנים הקיץ, ואחד השחקנים שצפויים להוביל אותה במתכונתה החדשה, ללא בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס, הוא קייל קוזמה.

קוזמה שחתם על חוזה חדש לארבע שנים תמורת 102 מיליון דולר, הפך למעשה לשחקן הכי ותיק בקבוצה לצד אבדיה, שיפתח את עונתו הרביעית ב-NBA, שתהיה גם זו שעשויה במידה רבה לקבוע את עתידו בליגה.

קוזמה שצפה הלילה מהיציע במשחק של וושינגטון בליגת הקיץ, התראיין לכלי התקשורת ונשמע אופטימי לקראת שיתוף הפעולה עם אבדיה.

"אנחנו משחקים נהדר יחד, שנינו מגוונים מאוד, והוא שומר יוצא מהכלל וחבר נפלא לקבוצה", אמר קוזמה על אבדיה. "אני נרגש לשתף איתו פעולה העונה, אני יודע שהוא עובד קשה בישראל כי אנחנו בקשר מפעם לפעם. מצפה לו עתיד מזהיר, הוא נכנס לשנת חוזה ואני חושב שהוא יפתיע הרבה אנשים העונה".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, קייל קוזמה | GettyImages, G Fiume

גם ג'ורדן פול הגיע לבקר בליגת הקיץ, והעניק ריאיון ראשון כשחקן וושינגטון. הגארד שלפי השמועות עזב את גולדן סטייט בטריקת דלת, סיפר ש"הייתי פחות או יותר מוכן לאפשרות שיעבירו אותי בטרייד".

לדבריו, "שוחחתי את הסוכן שלי, וראינו שהווריירס עושים הרבה מהלכים בליל הדראפט. התכוננתי לזה במובן מסוים". פול נשאל על יחסיו עם דריימונד גרין, וכיצד השפיעה התקרית ביניהם במחנה האימונים בקיץ שעבר, בו גרין כזכור היכה את הגארד, על העונה שחלפה. "אנחנו בוושינגטון עכשיו, ואני משחק עם קייל קוזמה. נהיה יופי של צמד", התחמק פול מהשאלה, והוסיף: "אני שמח שניתנה לי האפשרות להוביל קבוצה, להשתפר ולהרחיב את הרפרטואר שלי כשחקן ולעזור לקבוצה חדשה. אני אמור להוביל קבוצה חדשה כמעט לגמרי, וזה אתגר מעניין. כולנו נחושים, כולם רוצים להיות כאן, כולנו רוצים לבנות משהו מיוחד, ומאמינים שזה אפשרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי