וומבניאמה קלע 27 נקודות במשחקו השני בליגת הקיץ: "רק רוצה לשחק"

play
הרבה רעש. וומבי מסתגל | GettyImages, Ethan Miller
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7 04:42

אחרי האכזבה במשחק הראשון ופרשת בריטני, הסנטר הזכיר על מה כל ההייפ עם 27 ו-12 ריבאונדים במדי סן אנטוניו והתייחס למסעות והריאיונות: "לא יכול לסבול את זה". מאמנו מודה: "יש הרבה סביבו, וזה השפיע"

(גודל טקסט)

ויקטור וומבניאמה עוד לא שיחק דקה אחת ב-NBA, אבל בימים האחרונים כבר הרגיש מה מצפה לו וכמה לחץ יש עליו. זה התחיל כבר במשחק הראשון, כשכל העיניים היו עליו, והוא איכזב עם משחק פושר, לאחר מכן היה בכותרות בגלל פרשה הזויה כשהמאבטח שלו שלח מכה בטעות לפניה של בריטני ספירס, והלילה (בין ראשון לשני), כשכל העיניים שוב עליו, הצרפתי כבר הזכיר על מה כל ההייפ, כשקלע 27 נקודות וקלט 12 ריבאונדים בליגת הקיץ במדי סן אנטוניו.

הספרס אומנם הפסידו 85:80 לפורטלנד, אבל כמובן שהסיפור היה שוב וומבניאמה, שקלע את ה-27 שלו ב-9 מ-14 מהשדה, הוסיף 3 חסימות, צלף גם 2 מ-4 מעבר לקשת, ובסך הכל שוב הראה את הפוטנציאל שלו, גם בהגנה וגם בהתקפה, עם כמה רגעים מרשימים, שבהם צלף מבחוץ, בלט בפנים, חסם ורץ להתקפה והשתמש בגובה העצום שלו.

שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה בליגת הקיץ
כמה מהלכים שהזכירו על מה מדובר. וומבניאמה | אימג'בנק GettyImages, Ethan Miller
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה בליגת הקיץ
הרבה רעש. וומבי מסתגל | GettyImages, Ethan Miller

וומבניאמה אמר אחרי המשחק שכל התקופה האחרונה הוקדשה למסע בארה"ב, ריאיונות והתעסקות בדברים שמחוץ למשחק, ובקושי היה לו זמן לעבוד ולהתאמן. "בחודש האחרון אני חושב שכדורסל היה אולי 50 אחוז מלוח הזמנים שלי", אמר הצרפתי על העניינים שמסביב, "אני לא יכול לסבול את זה. אני יודע שזה רגע מיוחד בחיים שלי, אבל אני שמח שזה נגמר. אני רק רוצה לשחק".

מאמן הקיץ של הספרס, מאט נילסן, אמר עליו: "זו ליגת הקיץ ויש לו עתיד גדול בפתח, העונה מגיעה, כל הדברים האלה, אבל אני לא חושב שיש ספק שיש הרבה תשומת לב סביבו, ואני אשקר אם אגיד שזה לא השפיע עליו… אבל אני חושב שהוא הראה את הכישרון שלו, ואת החוסן, והוא פשוט התקדם ורצה להיות טוב יותר בתחומים שעליהם דיברנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי