לילארד הוזהר: שקול מילים וכבד את החוזה, או שתעמוד לדין

אחרי שיחה עם השחקן שמתעקש לעבור למיאמי ועם סוכנו, ה-NBA גיבתה את פורטלנד והבהירה לכל הקבוצות: "אם לא ישחק, ייענש"

(גודל טקסט)

ה-NBA החליטה להעמיד את דמיאן לילארד וסוכנו במקום. הנהלת הליגה הוציאה מכתב לכל 30 הקבוצות על מנת להודיע שקיימה פגישה עם השחקן ועם נציגו ארון גודווין, בעקבות הצהרותיהם לפיהן הוא מוכן לשחק אך ורק במיאמי היט. השורה התחתונה: לילארד הוזהר – רד מהעץ, או שתעמוד לדין.

כזכור, לאחר שהכוכב עדכן את ראשי פורטלנד כי הוא מעוניין לעבור בטרייד, דווח שגודווין הזהיר קבוצות שאינן מיאמי כי אם ינסו לצרף את הרכז, הן יקבלו "שחקן לא מרוצה". כמובן שזכותם של הבלייזרס לסגור את העסקה הכדאית ביותר עבורם, עם כל הרצון הטוב להיטיב עם רצונו של לילארד ולגמול לו על התרומה לקבוצתם במשך 11 עונות, ולכן ב-NBA גיבו את הקבוצה בצורה מוחלטת.

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס
קיבל אזהרה. דמיאן לילארד | רויטרס

"ראיינו את גודווין ולילארד ודיברנו עם הקבוצות שפנו לסוכן. גודווין הכחיש אמירות או רמיזות לכך שלילארד יסרב לשחק עבורן", נמסר מטעם הליגה. "השניים אישרו לנו שלילארד יספק באופן מלא את השירותים הנדרשים במסגרת חוזהו, בכל טרייד שייצא לפועל. הקבוצות הרלוונטיות תיארו את המגעים עם גודווין בצורה שמתיישבת ברובה, אם כי לא לגמרי, עם הצהרותיו של גודווין אלינו".

ב-NBA הוסיפו: "ייעצנו לגודווין וללילארד שכל אמירה, בין אם תימסר פרטנית לקבוצות או באופן פומבי, על כך שהשחקן לא יעמוד בחוזהו בקבוצה אליה יועבר בטרייד, תגרור העמדה של לילארד לדין משמעתי. כך גם לגבי כל השחקנים האחרים בליגה".

עוד בנושא

ריברס נגד ההחלטה של דמיאן לילארד: "החרא הזה רע לליגה"
דמיאן לילארד "קרוב מאוד" למיאמי, פול פירס: "זה יגמור אותם"
פורטלנד בוחנת הצעות, לילארד מתעקש על מיאמי

עד כה מיאמי לא נתנה לפורטלנד הצעה שמספקת את פורטלנד, והג'נרל מנג'ר של הבלייזרס, ג'ו קרונין, כבר הצהיר שהוא "מוכן לחכות חודשים עד שתגיע העסקה הטובה ביותר" לקבוצה שלו, כך שלא מן הנמנע שהסאגה תימשך עוד תקופה ארוכה.