אחרי המשחקים האולימפיים בפריז: ניקולה באטום צפוי לפרוש מכדורסל

דיווחים מצרפת טוענים כי הפורוורד של ה"טריקולור" יסיים את הקריירה בתום העונה הקרובה. אשתו הוסיפה: "זאת תהיה השנה האחרונה שלו עם לוס אנג'לס קליפרס"

(גודל טקסט)

אחרי 17 שנות קריירה, רובן ב-NBA, ניקולה באטום צפוי להודיע על פרישה מכדורסל בסוף העונה. הפורוורד הותיק של נבחרת צרפת ולוס אנג'לס קליפרס (34) אמר כבר בראיון שערך בחודש ינואר כי הוא מתכוון לפרוש מהנבחרת הצרפתית אחרי המשחקים האולימפיים שיערכו במדינה בקיץ 2024, אך כעת עולה דיווח כי באטום ישחק עונה אחרונה במדי הקליפרס ויפרוש ממשחק פעיל.

הפורוורד הצרפתי נמצא תחת החוזה של בעיר המלאכים של שנתיים תמורת 22 מיליון דולר, כשהעונה הבאה תהיה האחרונה שלו בחוזה. אשתו של באטום, אורלי, הגיבה לציוץ על נאומו של גרג פופוביץ' בעת כניסתו להיכל התהילה של ה-NBA ורשמה: "ניקולה החליט לסיים את הקריירה אחרי המשחקים האולימפיים, אז זאת תהיה העונה האחרונה שלו עם הקליפרס".

ניקולה יוקיץ' דנבר מול ניקולא באטום
ניצחון קשה בלוס אנג'לס. יוקיץ' מול באטום | רויטרס

באטום התחיל את הקריירה בלה מאן הצרפתית, שם שיחק במשך שנתיים ונבחר פעמיים לשחק הצעיר של העונה בליגה. בדראפט ה-NBA של 2008 נבחר במקום 28 על ידי יוסטון רוקטס והועבר מיד לפורטלנד טרייל בלייזרס. בזמן שביתית השחקנים של עונת 2011/12, שיחק בנאנסי הצרפתית, ואז שב ל-NBA ובהמשך עבר בטרייד לשארלוט הורנטס. מאז דצמבר 2020 הצרפתי משחק בשורות לוס אנג'לס קליפרס, שם על פי הדיווחים, יפרוש מקריירת הכדורסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי