סטיב קר: "חטפנו כמה סטירות בהכנה, אבל הניסיון הזה עזר לנו"

play
"כמה שיותר פשוט, יותר טוב". קר | GettyImages, Ethan Miller
שחקן נבחרת ארצות הברית אנתוני אדוארדס 02:10

מאמן נבחרת ארצות הברית נרגש לקראת פתיחת אליפות העולם: "רצינו שחקנים שיכולים להפוך לקבוצה תוך זמן קצר". בראנסון: "אין לחץ"

(גודל טקסט)

אחרי מאזן מושלם בהכנה, תפתח ביום שבת הקרוב נבחרת ארצות הברית את דרכה באליפות העולם, כשהיא שוב הפייבוריטית לזהב. סטיב קר הגיע עם סגל חסר והרבה פחות נוצץ מבדרך כלל, ובכל זאת, רמת הכישרון באה לידי ביטוי גם במשחקי ההכנה, גם בתחזיות הפרשנים, וגם באלה של סוכנויות ההימורים.

"רצינו שחקנים שיכולים להפוך לקבוצה תוך זמן קצר", הסביר קר את בחירת הסגל שלו. "יש פה חבורה של שחקנים מחוברים, כולם מוסרים, כולם נהנים מהתהליך הזה. הייתי עוזר לגרג פופוביץ' ב-2019 וב-2021, ובגלל שצריך לבנות נבחרת תוך חודש וחצי זה מאוד שונה מה-NBA. הדבר הכי חשוב היה שנתרגל לחוקים של פיב"א ונשחק יחד. יש לנו ביטחון, חטפנו כמה סטירות, ספרד וגרמניה מאוד הקשו עלינו, אבל הניסיון הזה יעזור לנו".

בסופו של דבר, קר ושחקניו ניצחו את ספרד (88:98) וגרמניה (91:99), וגם את פורטו ריקו (74:117), סלובניה נטולת לוקה דונצ'יץ' (62:92) ויוון (86:108), לפני משחק הפתיחה מול ניו זילנד. "לחץ זה חלק מהעניין, אני אוהב את זה", הוסיף המאמן. "ננסה כל שביכולתנו, אבל זה רק ספורט, אף אחד לא ימות. אם לא נזכה בזהב תהיה הרבה ביקורת, אבל זה בסדר. אנחנו מרגישים ברי מזל שאנחנו כאן".

"מבחינתי, אין דבר כזה לחץ", הוסיף אחד מכוכבי הנבחרת, ג'יילן בראנסון. "כל עוד אני עובד קשה, וממשיך להשתפר, מבחינתי אין לחץ. נסמוך אחד על השני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי