מעביר מסר: יאניס לא מתכוון לחתום על הארכת החוזה במילווקי

play
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס | רויטרס
שחקן נבחרת ארצות הברית אנתוני אדוארדס 02:10

הבאקס יוכלו להציע 173 מיליון דולר החל מספטמבר, הכוכב הבהיר: "רוצה לדעת שכולנו באותו ראש, שכולנו הולכים על אליפות. לא רוצה להיות 20 שנה באותה קבוצה ולא לזכות בעוד טבעת"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

בחודש הבא יוכל יאניס אנטטוקומפו להאריך את חוזהו במילווקי, אך הוא לא מתכוון לעשות זאת. בריאיון שהעניק ל"ניו יורק טיימס", אמר הסופרסטאר היווני כי "מבחינת המספרים זה פשוט לא הגיוני", וכי הוא מחכה לראות שקבוצתו מוכנה לעשות הכל כדי להתחרות על אליפות – רק אז יחתום.

"לחתום בקיץ הבא יהיה הגיוני יותר עבור שני הצדדים", אמר. "וגם אז, אני לא יודע. לא אהיה הגרסה הטובה ביותר של עצמי עד שלא אדע שכולנו באותו ראש, שכולנו הולכים על אליפות. כולם יצטרכו להקריב זמן הרחק מהמשפחות שלהם. אם לא ארגיש שזה קורה, לא אחתום".

יאניס נכנס לשנתו החמישית מתוך חוזה של חמש שנים, ולאחר עונת 2024/25 תהיה לו אופציה שחקן. באופן תיאורטי, יוכל לצאת לשוק ולהפוך לאחד השחקנים החופשיים הנחשקים ביותר ב-20 השנים האחרונות ב-NBA. מילווקי יכולה להציע לו החל מה-22 בספטמבר הארכת חוזה של שלוש שנים נוספות תמורת 173 מיליון דולר, אך ספק אם זה יקרה, אחרי דבריו של הגריק פריק.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס
יתרון הביתיות קרוב מאוד. יאניס | רויטרס

"בסופו של דבר, החברים שלי לקבוצה והמועדון יודעים שאני רוצה לזכות באליפות", הוסיף. "כל עוד אנחנו באותו ראש, אין בעיה. ברגע שארגיש שאנחנו הולכים לבנייה מחדש… לא אנטור טינה לאף אחד. אליפות מעל הכל. אני לא רוצה להיות 20 שנה באותה קבוצה ולא לזכות בעוד אליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי