דריימונד גרין: "המטרה שלי – להשיג לכריס פול אליפות ראשונה בקריירה"

play
"שנאתי אותו, אבל זה מתוך כבוד". גרין ופול | GettyImages, Ezra Shaw
הכדורסל הישראלי מסוגל לאיים על הפופולריות של הכדורגל? צפו 04:31

שחקן גולדן סטייט הודה כי שנא את חברו החדש לקבוצה, אך כעת הוא אופטימי מתמיד: "למה שלא נזכה בעוד שתי אליפויות?"

(גודל טקסט)

אחת הקבוצות המעניינות ביותר בעונת ה-NBA המתקרבת היא בלי ספק גולדן סטייט. אחרי האכזבה בפלייאוף אשתקד, הפתיעו הווריירס עם עסקה שתפסה ליגה שלמה לא מוכנה, כששלחו את ג'ורדן פול לוושינגטון בתמורה לכריס פול. המהלך הזה, כך נראה, הפיח חיים חדשים במועדון. "זו אחת השנים החשובות בקריירה שלי", טען דריימונד גרין. "המטרה שלי היא להשיג לכריס פול אליפות ראשונה בקריירה".

גרין הודה כי כששמע לראשונה על הטרייד, כעס – פול היה אחד היריבים הגדולים ביותר של הווריירס לאורך השנים. כשנשאל על ידי ESPN כמה שנא אותו מ-1 עד 10, אמר: "11. אבל זה מתוך כבוד. אני כבר מחכה לשחק איתו. אני תלמיד של המשחק וכריס הוא מאסטר, אני מצפה ללמוד ממנו".

הג'נרל מנג'ר מייק דאנליבי סיפר שהתייעץ עם כוכבי גולדן סטייט לפני המהלך: "רציתי לשמוע מכולם. בכל פעם שאנחנו עושים משהו גדול אנחנו רוצים לשמוע מסטפן קרי, דריימונד וקליי תומפסון. כולם קצת חששו, אבל מהר מאוד הם התלהבו".

דריימונד גרין מול כריס פול
"שנאתי אותו, אבל זה מתוך כבוד". גרין ופול | GettyImages, Ezra Shaw

גרין, שהפך שחקן חופשי בקיץ ולבסוף בחר לחתום על חוזה חדש בגולדן סטייט, סיפר שהוא אופטימי מתמיד: "אני לא רואה למה שלא נזכה בעוד שתי אליפויות. למה לא?" דאנליבי נשאל האם ההחלטה להאריך את חוזהו של הפורוורד המבוגר היתה קשה והשיב: "לדעתי, די ברור שהוא עדיין עושה את כל הדברים שהוא טוב בהם. ברגע שהעונה נגמרה, הבנו שצריך לעשות הכל כדי להשאיר אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי