אנטטוקומפו גיבה את ליילס: "רק גרמניה היא אלופת העולם"

play
מהרגע שהתחממה, מילווקי לא ספרה אף קבוצה, וזה בעיקר בזכותו. יאניס | רויטרס
הכדורסל הישראלי מסוגל לאיים על הפופולריות של הכדורגל? צפו 04:31

הכוכב היווני "מסכים לחלוטין" עם האצן שיצא נגד ה-NBA: "כדי להיות אלוף עולם, צריך לנצח את העולם. חייבים לכבד אלופות אחרות. לא אכפת לי שיגיבו בחריפות, יש יותר מדי יהירות"

(גודל טקסט)

אלוף העולם בריצות 100 ו-200 מטרים, נואה ליילס מארצות הברית, ספג לא מעט אש כשיצא נגד ההרגל האמריקאי לקרוא למנצחת בסדרת גמר ה-NBA "אלופת העולם". אתמול (שלישי) הוא זכה לתמיכה גדולה מכוכב ענק בליגה הטובה בעולם: יאניס אנטטוקומפו.

"רציתי כל כך לגבות אותו, הוא חטף יותר מדי ביקורת על זה שאמר את המובן מאליו, אבל אנשים מסוימים לא מבינים את זה. יש יותר מדי יהירות", אמר אנטטוקומפו בפודקאסט "48 דקות". "נבחרת גרמניה זכתה בגביע העולם 2023 והם יכולים לומר על עצמם 'אנחנו אלופי העולם'".

היווני, שזכה כידוע באליפות ה-NBA ב-2021 תוך שהוא מוכתר לשחקן המצטיין בסדרת הגמר, ובנוסף נבחר פעמיים ל-MVP של העונה הסדירה, הסביר: "בסופו של יום, כדי להיות אלוף עולם אתה צריך לנצח את העולם. אני מבין שה-NBA היא הליגה הטובה בעולם ואת הכישרון שיש בה הוא הכי טוב שתראו בחיים, אין אפילו תחרות. אבל אנחנו לא יכולים לומר שאנחנו אלופי העולם כי אנחנו משחקים בליגה הטובה בעולם. חייבים לכבד את אלופות היורוליג, יוון, ספרד, צרפת".

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים זכייה במונדובאסקט, דניס שרודר מניף את הגביע
היא בוודאות אלופת העולם. נבחרת גרמניה | רויטרס

יאניס הוסיף: "יכול להיות שיגיבו לי בחריפות על זה, אבל לא אכפת לי – אני מסכים לחלוטין עם נואה ליילס, כי הוא על הבמה העולמית. זה המקום שבו אתה יכול לקרוא לעצמך אלוף עולם, כשאתה מתחרה נגד כל העולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי