וומבניאמה מבהיר: "אהיה באולימפיאדה, לא חושבים על פחות מזהב"

play
היציעים התמלאו לכבודם. וומבניאמה מתקיף נגד מילר | אימג'בנק GettyImages, Ethan Miller
בפעם השישית ברציפות: ריאל מדריד זכתה בסופרקופה הספרדי 02:22

כוכבה הצעיר של סן אנטוניו שנעדר מאליפות העולם משוכנע: "אפשר לעשות משהו גדול". וגם: ההבדלים בין אירופה וה-NBA

(גודל טקסט)

עונת 2023/24 ב-NBA תצא לדרך בעוד קצת יותר מחודש, ואחד השחקנים המסקרנים ביותר שעתיד לקחת בה חלק הוא נער צרפתי שטרם שיחק ולו שנייה בליגה הטובה בעולם. אנחנו מדברים, כמובן, על ויקטור וומבניאמה, אולי הרוקי הנוצץ ביותר שהצטרף לליגה מאז לברון ג'יימס, והציפיות כמובן בשמים.

כשנשאל בריאיון ב"לאקיפ" מה המטרות שלו העונה, השיב שחקן הפנים הצרפתי של סן אנטוניו: "ההתחלה האידיאלית תהיה להגיע לפלייאוף. אני לא יודע. אני מקווה להפתעות, זה לא סוד שקשה לזכות באליפויות ב-NBA, אבל אני סבלני. הכל יכול לקרות, וברור לי שמתישהו זה יקרה לי".

כשנשאל על ההבדלים שהוא מזהה בשבועות האחרונים בין הכדורסל האירופי והאמריקאי, השיב: "פה באימונים יש 15 מאמנים. ברגע שמישהו נופל, עשרה אנשים קופצים לנקות את הזיעה מהפקט. אם אני הולך לזרוק באולם ב-7 בבוקר, בלי להגיד לאף אחד, יש שם ארבעה מאמנים שימסרו לי את הריבאונדים. החבר'ה פה ישנים באולם".

שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה בליגת הקיץ
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה בליגת הקיץ | GettyImages, Ethan Miller

וומבניאמה, שהחמיץ את אליפות העולם האחרונה, בה צרפת הודחה כבר בשלב הבתים הראשון, הבטיח שבקיץ הבא כולנו נוכל לראות אותו – כשיסייע לטריקולור באולימפיאדה הביתית בפריז: "להצליח באולימפיאדה יהיה סיפור גדול, ואנחנו חושבים אך ורק על מדליית זהב. כמובן שאהיה שם. צפיתי באליפות העולם והתאכזבתי מאוד אבל אני לא מודאג. זה לא משנה את ההזדמנות שתהיה לנו, לעשות משהו גדול בפריז בשנה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי