מידלטון: "יאניס מאתגר את המועדון, זה לא משפיע עלינו כקבוצה"

play
עסקים כרגיל. מידלטון ויאניס | GettyImages, Christian Petersen
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.9 05:55

שחקן מילווקי התייחס לעתידו של הכוכב, שמדבר בגלוי על עזיבה: "הוא רוצה ללחוץ על כולם - אבל גם על עצמו. הוא מדבר ככה מדי שנה"

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים, התבטא לא פעם יאניס אנטטוקומפו לגבי עתידו המעורפל במילווקי. הכוכב הגדול הבהיר כי לא יהסס לעזוב אם לא יתחרה על אליפות מדי שנה, מה שמדאיג את המערכת כולה – אך לא את כריס מידלטון.

"מבחינתי זה עסקים כרגיל", אמר הפורוורד ל-ESPN. "אני לא חושב שזה משפיע עלי, או עלינו כקבוצה. יאניס מדבר ככה כמעט מדי שנה, כשמתחילים לדבר על חוזה חדש. ברור שכולנו רוצים אותו כאן, הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ואחד הגדולים בתולדות המועדון הזה. כשהוא מדבר ככה, הוא בסך הכל מאתגר את המועדון, בניסיון להתחרות על אליפויות".

מידלטון הוסיף ואמר: "הוא רוצה ללחוץ על כולם, אבל גם על עצמו. הוא לא שולח אצבע מאשימה על אחרים, אלא שם לחץ גם על עצמו להיות טוב יותר".

"לחתום בקיץ הבא יהיה הגיוני יותר עבור שני הצדדים", אמר יאניס לפני כשבועיים, כשנשאל האם יחתום על הארכת החוזה שמונחת לפניו (173 מיליון דולר לשלוש שנים). "וגם אז, אני לא יודע. לא אהיה הגרסה הטובה ביותר של עצמי עד שלא אדע שכולנו באותו ראש, שכולנו הולכים על אליפות. כולם יצטרכו להקריב זמן הרחק מהמשפחות שלהם. אם לא ארגיש שזה קורה, לא אחתום".

שחקני מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, כריס מידלטון
עסקים כרגיל. מידלטון ויאניס | GettyImages, Christian Petersen

לאחר הכישלון אשתקד, פיטרה מילווקי את מייק בונדהולצר והחליפה אותו באדריאן גריפין. מידלטון עצמו וברוק לופז, שהיו שחקנים חופשיים, חתמו על חוזים חדשים. "כשאתה מפסיד בסיבוב הראשון ברור שאתה מצפה לשינויים", אמר הפורוורד. "בין אם אלה מאמנים שעוזבים או שחקנים. לא ידעתי אם אני זה שאעזוב או אחרים. קצת הופתענו שבאד עזב, אבל ידענו שמשהו עלול לקרות. ידענו שמשהו ישתנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי