היורוליג קשה יותר מה-NBA? דוראנט נסער: "כולכם משוגעים"

play
קווין דוראנט | רויטרס
מחוץ לקווים, 21.9 12:15

אוהד תמך בטוויטר בהיינס שטען "ה-NBA זה דמקה, היורוליג שחמט". KD התקומם: "ז***ן מפה, אף אחד לא ייקח אותך ברצינות"

(גודל טקסט)

זה לא סוד ש-X (לשעבר טוויטר) זו הפלטפורמה האהובה על קווין דוראנט להתנגחות עם אחרים. הפעם KD מצא את עצמו בעימות עם אלמוני על רקע דבריו של שחקן היורוליג האגדי קייל היינס בריאיון לאתר "באסקטניוז" שפורסם הבוקר (שבת).

"בגיל 22 חשבתי שאין כלום חוץ מה-NBA. עכשיו, בגיל 37, אני רואה את התמונה המלאה. הייתי אומר שה-NBA זה דמקה והיורוליג שחמט", אמר היינס. דבריו צוטטו ברשת ואוהד אחד הגיב: "NBA זה קל, היורוליג קשה. כולם אומרים את זה. ג'ואל אמביד לא יכול לקלוע 30 למשחק ביורוליג". ההערה הזו קוממה את דוראנט, שענה: "ז***ן מפה, כולכם משוגעים".

האוהד לא נסוג מה"קרב" עם הסופרסטאר והשיב לו: "אתם לא משחקים הגנה. המשחק בנוי כדי לקלוע וזהו, אנחנו רואים את זה בכל יום". הכדורסלן הגיב: "אף אחד לא יקח אותך ברצינות כל עוד אתה מדבר ככה, אתה יותר מדי מתאמץ להיות שונה". בתגובה, האוהד צייץ: "תפסיק, זה שיש יותר כסף ותהילה לא אומר שהמשחק יותר קשה ותחרותי. אנחנו יודעים שה-NBA מתמקדת בקליעות". על כך כתב דוראנט: "ניצחת אחי. מקווה שהזמנת את חבילת היורוליג כדי לתמוך בחבר'ה שם השנה".

לא מעט כוכבים בליגה הטובה בעולם, ביניהם לוקה דונצ'יץ' שכידוע מכיר היטב את היורוליג, טענו בעבר שיותר קשה לצבור נקודות בכדורסל האירופי. די ברור שדוראנט לא מסכים עם הטענה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי