פורטלנד לא מרוצה מהצעת מיאמי, טורונטו תנצח במרוץ אחר לילארד?

ההיט "אפילו לא קרובים" לספק את הבלייזרס ומסתמכים על ההתעקשות של הרכז לשחק רק אצלם, אך לקנדים נכס שעשוי לטרוף את הקלפים. וגם: ההצהרה של אינדיאנה לגבי הילד

(גודל טקסט)

חרף התקוות של פורטלנד לסגור את סאגת דמיאן לילארד לפני תחילת קדם העונה ביום שני הקרוב, הצעתה של מיאמי, הקבוצה היחידה שאליה מעוניין הגארד להצטרף, "אפילו לא קרובה" לספק את הבלייזרס. ב"מיאמי הראלד" דווח על כך הלילה (בין שלישי לרביעי), על רקע הפרסומים שטורונטו מקדימה את ההיט במרוץ לצירוף לילארד.

סגנית אלופת ה-NBA מסתמכת על התעקשות הכוכב לשחק בשורותיה ולכן שמה על השולחן חבילה שכוללת את טיילר הירו ושתי בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט. לפי הדיווח, עסקה שכזו תצטרך לכלול גם חוזה גדול יותר שיתקזז עם שכרו הגבוה של לילארד, כשקייל לאורי ודאנקן רובינסון מוזכרים כמועמדים לעבור לפורטלנד.

הבלייזרס רוצים להגיע לפתרון שיספק את שני הצדדים וזאת בהינתן שלילארד הוא אגדת מועדון, אך לא הגיוני מבחינתם לוותר על השחקן הכי טוב שלהם תמורת "נזיד עדשים" והם מבינים שההיט יכולים להציע גם את ניקולה יוביץ', קיילב מרטין או הרוקי חיימה חאקס שמיאמי בחרה במקום ה-18 בדראפט האחרון.

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס
פורטלנד לא הבינה את הרמז, אז הוא עשה את הצעד. לילארד | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Bachman

טורונטו, כאמור, היא זו שמאיימת על מיאמי יותר מכל המתעניינות האחרות בלילארד. לראפטורס אפשרות להרכיב עסקה סביב או ג'י אנונובי ובחירות סיבוב ראשון עתידיות, שתספק את פורטלנד יותר מכל הצעה פוטנציאלית של מיאמי.

מקבל ההחלטות בטורונטו, מסאי יוג'ירי, כבר הוכיח בעבר שאין לו שום בעיה לסגור טרייד ענק עבור כוכב שלא הביע רצון לשחק אצל הקנדים: כשזה קרה ב-2018 ויוג'ירי הנחית את קוואי לאונרד, זה נגמר באליפות היסטורית שעוד טרייה בזיכרון של כולם. האם הוא יעשה זאת שוב עם לילארד? כנראה שהתשובה תגיע בימים הקרובים.

ג'נרל מנג'ר טורונטו ראפטורס מסאי יוג'ירי
הקלפים שלו חזקים יותר משל מיאמי. מסאי יוג'ירי | קובי אליהו

עוד ב-NBA, המנהל המקצועי של אינדיאנה צ'אד ביוקנן הנמיך את הלהבות סביב טרייד אפשרי על באדי הילד. אחרי שדווח כי הקלע עשוי לעבור בגלל עצירת המגעים להארכת חוזה עם הפייסרס, ביוקנן הבהיר שאין כוונה לוותר על שחקנה של נבחרת איי בהאמה.

"אנחנו אוהבים שבאדי בקבוצה שלנו ורוצים אותו בה השנה. הצד העסקי של הכדורסל נכנס לתמונה לפעמים, דנו עמו בהארכת חוזה והשיחות הללו הושהו לעת עתה, אבל זה לא אומר שהן הסתיימו", אמר ה-GM של אינדיאנה: "אין לנו כוונה לנסות להעביר את באדי, אבל מתפקידנו גם להקשיב להזדמנויות שעשויות להיות לנו לשפר את הקבוצה. הרצון הוא שבאדי יהיה חלק מרכזי בקבוצה בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי