שחקני העבר מזהירים את הארדן: "ה-NBA כבר לא צריכה אותו"

המזוקן ממתין לטרייד מפילדלפיה, מאט בארנס ביקר את ההתנהלות: "זה עלול לדחוק אותו מחוץ לליגה, מי ירצה את החוזה שלו?"

(גודל טקסט)

שני גארדים מובילים ב-NBA דרשו הקיץ לעבור קבוצה בטרייד, והשבוע הראשון שבהם קיבל את מבוקשו כשדמיאן לילארד נשלח מפורטלנד למילווקי. כעת נותר ג'יימס הארדן שרוצה לעזוב את פילדלפיה, אך בדיוק כפי שעשו עם בן סימונס, הסיקרס לא מתכוונים למהר והם מוכנים לחכות ככל שיידרש עד שימצאו את העסקה הנכונה עבורם.

הארדן אולי מזוהה יותר מכל כוכב אחר ב-NBA עם בקשות טרייד. המזוקן דרש לעזוב את יוסטון ב-2020 ועבר לברוקלין, וגם ממנה דרש להיפרד אחרי קצת יותר משנה. כעת, בעקבות הפיצוץ עם הנשיא לענייני כדורסל דריל מורי, הבקשה חזרה על עצמה.

בגיל 34 להארדן כבר לא נותרו הרבה שנים בשיא, וכוכבי העבר כבר מזהירים כי ההתנהלות שלו עלולה להביא להשפעות מרחיקות לכת על המשך הקריירה שלו. בתוכנית שבה השתתפו שחקני העבר קווין גארנט, פול פירס, סטיבן ג'קסון וטוני אלן, מאט בארנס טען: "הארדן צריך להיזהר, הליגה לא צריכה אותו יותר".

שחקני העבר במסר להארדן

בארנס ששיחק 13 שנה ב-NBA הסביר את דבריו והוסיף: "אני בעד לתת כוח לשחקנים, אבל הארדן ניסה לכפות מעבר בכל קבוצה שהיה בה. יש לו הרבה כישרון ונשאר לו עוד הרבה מה לתת, אבל המעשים שלו עלולים לדחוק אותו מחוץ לליגה, זה משוגע".

"הוא כן לקח פחות כסף והובטחו לו דברים, אני מבין שהוא כועס, אבל אי אפשר לשכוח מהפרידות הקודמות", המשיך בארנס, "מי ירצה לקחת את החוזה שלו עכשיו? יוסטון תחזיר אותו? האם היא תרצה אותו ליד הצעירים שלה?"

כחלק מהדיון נזכר גארנט בשחקן עבר נוסף, כרמלו אנתוני, שלא היה מודע לדעיכה שלו ותחילה סירב לאבד את המעמד של שחקן חמישייה כשעבר לאוקלהומה סיטי: "הוא לא הסכים לעלות מהספסל. כשהוא הלך לפורטלנד חשבתי שזה הבולשיט הכי גדול בליגה, אבל הליגה דיברה למלו, היא גרמה לו להצטנע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי