בראד סטיבנס חשף: בלייק גריפין שוקל לפרוש מכדורסל

מקבל ההחלטות בסלטיקס סיפר ל"בוסטון גלוב" שרצה להחזיר את הפורוורד לעונה שנייה, אך זה עשוי לתלות את הנעליים: "הוא יודע שאנחנו במרחק שיחת טלפון אחת"

(גודל טקסט)

בלייק גריפין שוקל את הצעד הבא בקריירת ה-NBA שלו, ולא מן הנמנע שהחלטתו תהיה לתלות את הנעליים. בראד סטיבנס, הנשיא לענייני כדורסל של בוסטון סלטיקס שבה שיחק הפורוורד בן ה-34 בעונה האחרונה, חשף את הרהורי הפרישה של גריפין בשיחה עם "בוסטון גלוב".

סטיבנס סיפר כי הסלטיקס רצו להחזיר הקיץ את גריפין לעונה שנייה בקבוצה, אך שמעו מהשחקן הוותיק שהוא חושב לפרוש. גריפין אמנם שותף רק ב-42 משחקים (רק אחד בפלייאוף) בעונה שעברה, בעיקר כי הובא מלכתחילה כגיבוי לרוברט וויליאמס שחזר מפציעה בהמשך, אבל סטיבנס התלהב לא פחות מהתרומה של הפורוורד לחדר ההלבשה: "הוא היה מדהים כשהוא שיחק ואפילו יותר טוב כשלא שיחק. כל אחד במועדון שלנו מעריץ אותו לכל החיים. אם הוא יחליט להמשיך לשחק וירצה לחזור לחוף המזרחי, הוא יודע שאנחנו במרחק שיחת טלפון אחת".

בלייק גריפין, בוסטון סלטיקס
עשוי לתלות את הנעליים. בלייק גריפין | GettyImages, Brian Fluharty

גריפין סיים חוזה לשנה אחת בבוסטון והוא שחקן חופשי. ממוצעי הקריירה שלו בליגה הטובה בעולם עומדים על 19 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק ב-13 עונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי