דוראנט יגיע לאולימפיאדה, לברון: "זה לא נטל פיזי גדול מדי"

play
לקח על עצמו יותר, ולא תמיד בהצלחה. דוראנט | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10 05:12

כוכב פיניקס אישר התייצבות, ג'יימס: "עם כמות הכישרון שתהיה לנבחרת ארה"ב, לא אצטרך לעשות הרבה". גם קוואי לאונרד רוצה להגיע וביקר את חוקי המנוחה של הליגה: "זה לא יגרום לי לשחק יותר משחקים"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברציפות, נבחרת ארצות הברית סיימה הקיץ את אליפות העולם כשהיא מחוץ לפודיום. ההפסד הדרמטי בהארכה לקנדה בקרב על מדליית הארד השאיר את האמריקאים במקום הרביעי בלבד, וכעת עיניהם נשואות לעבר קיץ 2024 והמשחקים האולימפיים בפריז. האלופה האולימפית בארבע התחרויות האחרונות צפויה להעמיד סגל חזק גם למשחקים הבאים, והערב (שני) כוכב ראשון אישר את התייצבותו – קווין דוראנט. עבור כוכב פיניקס תהיה זו הופעה רביעית ברציפות במשחקים, שכן הוא היה שותף לזכיות בלונדון, ריו דה ז'ניירו וטוקיו.

שם גדול נוסף שאמר כי הוא "רוצה לשחק בנבחרת ארצות הברית" הוא קוואי לאונרד, כוכב הקליפרס שהתמודד עם פציעות מרובות בשנים האחרונות. במדיה דיי של הקבוצה בלוס אנג'לס הודה קוואי כי הוא רצה לשחק באליפות העולם האחרונה, אך מחויבויות קודמות שייתכן וקשורות לפציעתו בפלייאוף מנעו זאת ממנו.

קוואי, שכידוע פספס משחקים רבים, גם התייחס לחוקים החדשים של הליגה שמטילים סנקציות על קבוצות שמושיבות בצד כוכבים. הפורוורד סיפר תחילה שהוא לא מודע לחוקים עצמם, וכשהוסברו לו הוא נזכר בעונתו בטורונטו שבה לא שיחק שני לילות ברציפות בגלל פציעה שליוותה אותו מהשנה שלפני: "צריך לדעת את הפרטים, אם החוקים של הליגה הם בגלל השנה הזו, אז כדאי להם להפסיק. חוקי הליגה לא יגרמו לי לשחק יותר משחקים. כשאני בריא, אשחק. בשנתיים האחרונות קרעתי את הרצועה הצולבת ואת המיניסקוס. אני כל הזמן שומר על השחקן הטוב ביותר של היריבה או שהשחקן הטוב ביותר שומר אותי".

דוראנט מאשר הגעה

חושב על פריז: לברון ג'יימס

נשוב לתוכנית האולימפית, ולכוכב שלפי הדיווחים לקח על עצמו את המשימה לשכנע את הכוכבים לחבור אליו – לברון ג'יימס. פורוורד הליייקרס יחגוג בעוד פחות משלושה חודשים את יום הולדתו ה-39, אך הוא בהחלט פתוח בפני האפשרות לשוב למסגרת האולימפית לראשונה מאז 2012: "אני לא חושב שזו תהיה מעמסה פיזית גדולה מדי עבורי עם כמות הכישרון שתהיה לנו בסגל. לא אצטרך לעשות יותר מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי