דרמה בפילדלפיה: קצין הביטחון מנע מג'יימס הארדן לעלות על המטוס

play
רק אליפות. הארדן | GettyImages, Elsa
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 27.10 07:10

הסערה סביב הגארד נמשכת: הארדן כבר הגיע לטיסה למילווקי, ה-GM והמאמן אמרו לו שיישאר לאימונים בפילדלפיה. הליגה חוקרת

(גודל טקסט)

הדרמה סביב ג'יימס הארדן בפילדלפיה נמשכת, והלילה (בין חמישי לשישי) מדווחים בארה"ב שהקבוצה אסרה על הגארד להצטרף לטיסה שלה למילווקי למשחק הראשון שלה העונה (שבו הפסידו הסיקסרס 118:117). הארדן, כידוע, עורר סערה גדולה הקיץ כשביקר בחריפות את נשיא המועדון דריל מורי והבהיר שהוא רוצה לעזוב בטרייד.

ג'יימס הארדן
לפחות כבעלים יש לו תואר. הארדן | רויטרס

למרות זאת, הארדן התייצב לאחרונה לאימונים בחוסר רצון, הגיע לטיסה של הקבוצה למילווקי – אבל "נעצר על ידי אנשי ביטחון שהביהרו לו שאין לו אישור להתלוות לקבוצה".

עוד נטען כי הג'נרל מנג'ר אלטון ברנד והמאמן הראשי ניק נרס אמרו להארדן שהתוכנית של פילדלפיה היא לתת לו להתאמן ולחזור לכושר במתקני המועדון על מנת לבחון אם הוא בכושר ולפקח על "הנתונים הגופניים שלו והמהירות".

הארדן ה"מתוסכל", כזכור, ביקש שחרור לקליפרס שרצו אותו, אחרי שלא היה עם הסיקסרס כל תקופת ההכנה, וטען שמורי הבטיח לו שאו שייתן לו חוזה ארוך טווח או שיעביר אותו בטרייד – וכינה אותו "שקרן".

הדבר עלול לסבך את פילדלפיה, כי הארדן לא פצוע, והליגה הודיעה שתחקור על מנת לברר אם פילדלפיה והארדן הפרו את חוקי הליגה החדשים, שמנסים למנוע משחקנים בכירים לא להופיע למשחקים שמשודרים מחוף לחוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי