ג'יימס הארדן עובר ללוס אנג'לס קליפרס

play
ג'יימס הארדן | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10 07:56

עוד טרייד ענק ב-NBA: הכוכב המתוסכל קיבל את מבוקשו, לאחר הסכסוך המתוקשר עם דריל מורי. פילי קיבלה בתמורה את מרכוס מוריס, באטום, קובינגטון ומספר בחירות דראפט. הארדן מצטרף לקוואי לאונרד ופול ג'ורג' בקבוצה של טיירון לו, שהפכה לאחת המועמדות לאליפות

(גודל טקסט)

ליגת ה-NBA לא עוצרת: אדריאן ווז'נראוסקי מדווח הבוקר (שלישי) על טרייד ענק, כשג'יימס הארדן עובר מפילדלפיה ללוס אנג'לס קליפרס, בתמורה למרכוס מוריס, ניקולא באטום, רוברט קובינגטון, קיי ג'יי מרטין, שתי בחירות סיבוב ראשון, שתי בחירות סיבוב שני והזכות להחליף בחירות – ללא נורמן פאוול או טרנס מאן, שהוזכרו כמועמדים המובילים לעבור במסגרת העסקה בשבועות האחרונים. בנוסף להארדן, גם פי ג'יי טאקר ופיליפ פטרושב עברו לעיר המלאכים.

כזכור, הארדן דרש לעזוב את הסיקסרס בשל מערכת היחסים הרעה עם דריל מורי, שלטענתו הבטיח לו חוזה חדש ולא קיים. ה-MVP לשעבר לא התייצב לאף משחק טרום עונה של הסיקסרס, לא הורשה לעלות על מטוס הקבוצה לטיסה למילווקי לפני מספר ימים, ולמעשה נמצא הרחק מהמועדון למשך רוב הקיץ. הארדן דרש להגיע לקליפרס, ובעוד נדמה היה כי המגעים בין הקבוצות דעכו בשבועות האחרונים, כעת קיבל האיש והזקן את מבוקשו.

הקליפרס יציגו כעת לראווה סגל מסקרן מאוד. שנה לפני שהם עוברים לאולם חדש בעיר, הוחלט במועדון ללכת עד הסוף: הארדן יצטרף לקוואי לאונרד, פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק, באחת הקבוצות הנוצצות והמוכשרות בליגה – לפחות על הנייר.

הארדן (33), שנבחר שלישי בדראפט 2009, החל את הקריירה באוקלהומה סיטי. לאחר שהפך לאחד משחקני הספסל הטובים בליגה נשלח בטרייד ליוסטון, בשורותיה פרץ והפך לסופרסטאר של ממש, ואיתה זכה בתואר ה-MVP היחיד שלו (2018). בתחילת עונת 2020/21 דרש לעזוב בטרייד לברוקלין, אלא שגם בנטס לא היה מרוצה, ודרש לעזוב ולהתאחד עם דריל מורי בפילדלפיה. ימים יגידו האם הקדנציה בקליפרס תהיה שמחה יותר, והאם יצליח, סוף סוף, להסיר את תווית הלוזר בפלייאוף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי