סטיב קר אישר: אסיים את תפקידי בנבחרת ארה"ב אחרי פריז 2024

play
סטיב קר | רויטרס
צפו בתקציר: 7 נק', 7 ריב' ו-6 אס' לים מדר בניצחון פנרבחצ'ה 02:05

המאמן שכשל באליפות העולם הבהיר: "מבחינתי, זה תפקיד של שנתיים. זו מחויבות עצומה. סטפן קרי אמר לי שהוא רוצה להיות בסגל בקיץ הבא"

(גודל טקסט)

עם או בלי קשר לכישלון באליפות העולם, סטיב קר הודיע היום (שני) כי יסיים את תפקידו כמאמן נבחרת ארצות הברית לאחר אולימפיאדת 2024 בפריז. "מבחינתי זה תפקיד של שנתיים", אמר מאמן גולדן סטייט. "גרג פופוביץ' אימן באליפות העולם ובאולימפיאדה, ועכשיו זה התפקיד שלי להעביר הלאה את המקל. ככה זה צריך להיות. זו מחויבות עצומה. בעבר עם מייק ששבסקי וג'רי קולאנג'לו זה היה קצת אחר, הם דאגו ליצור תרבות חדשה וזה היה הגיוני שמייק יישאר. כרגע, במציאות של היום, תקופה של שנתיים יותר מתאימה".

קר בן ה-58 נכנס כעת גם לעונתו האחרונה בגולדן סטייט – לפחות מבחינת החוזה עליו חתם. בניגוד לאליפות העולם, בקיץ הקרוב אמור להיות לו סגל משופע כוכבים, כשכל תוצאה זולת מדליית זהב תיחשב ככישלון עצום. בין היתר, אמורים להיות שם לברון ג'יימס, סטפן קרי, קווין דוראנט, ג'ייסון טייטום, דווין בוקר, אנתוני דייויס, דמיאן לילארד ואחרים. "דיברתי עם סטף בקצרה, הוא אמר שהוא רוצה להיות שם וזה נהדר", אמר מאמן הווריירס.

כוכבים צעירים כמו אנתוני אדוארדס וטיייריס הליברטון, מנקודות האור הבודדות באליפות העולם, עשויים להיות חלק מהסגל גם כן. "הסגל האחרון שלנו היה נהדר", התעקש המאמן. "כולם מאוד נלהבים להיות כעת חלק מהסגל, ונרצה לסגור אותו כמה שיותר מהר".

סטיב קר מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורסל
שוב בלי הזהב. הצוות של סטיב קר | GettyImages

אם כך, לאחר פריז 2024 יצטרך גרנט היל למצוא מאמן חלופי. לא מן הנמנע כי זה יהיה אריק ספולסטרה, ששימש עד כה כעוזרם של קר ופופוביץ'. עוזר נוסף שלו באליפות העולם שעשוי לקבל את הג'וב הוא טיירון לו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי