פי ג'יי טאקר: "חוויה שונה לשחק עם הארדן, תהיה קבוצה מיוחדת"

שחקנה של לוס אנג'לס קליפרס ישתף שוב פעולה עם הגארד שהצטרף ויערוך בכורה הלילה נגד ניו יורק: "ווסטברוק וג'יימס כבר מכירים, עם קוואי ופול ג'ורג' זה יכול להתחבר". וגם, מה צופים לו בארה"ב?

(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הלילה (בין שני לשלישי) יערוך ג'יימס הארדן את הופעת הבכורה שלו במדי לוס אנג'לס קליפרס כשקבוצתו תתארח אצל ניו יורק ניקס במדיסון סקוור גארדן. הגארד, שהצטרף בטרייד לקליפרס מפילדלפיה בשבוע שעבר, חבר לסוללת הכוכבים בדמותם של קוואי לאונרד, פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק, עמו שיחק כבר בעבר גם באוקלהומה וגם ביוסטון.

הצטרפותו של הארדן לעיר המלאכים הקפיצה של הקליפרס בסוכניות ההימורים גבוה מאוד כמועמדת בכירה לזכייה באליפות, והשחקן שנבחר ל-MVP של ה-NBA ב-2018 יודע שזאת אולי ההזדמנות האחרונה שלו לטבעת בקריירה. פי ג'יי טאקר, הפאוור-פורוורד הותיק ששיחק עם הארדן ו-ווסטברוק כבר במדי יוסטון, סיפר לקראת הבכורה של הקלעי המוכשר על שיתוף הפעולה של הצמד בקו האחורי ועל האפשרויות העומדות בפני הקליפרס העונה עם הסגל הזה: "ראסל וג'יימס מכירים אחד את השני כבר שנים רבות, אז הם יודעים כיצד לשחק אחד עם השני. זאת חוויה שונה הפעם לשחק איתו, במיוחד עם קוואי ופול ג'ורג' זה יכול להתחבר. אני חושב שלקבוצה שלנו תהיה דינמיקה מיוחדת".

ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק
חוזרים לשתף פעולה. ווסטברוק והארדן | אימג'בנק GettyImages

ב"דה רינגר" ניתחו את שיתוף הפעולה של הארדן עם סופרסטארים בעבר, כשהוא כבר שיחק עם קווין דוראנט בשתי קבוצות, כריס פול וג'ואל אמביד, אך בכל פעם זה הסתיים בכישלון חרוץ עם טרייד של אחד מחבריו, מלבד הפעמיים האחרונות בהן דרש לעזוב את ברוקלין ופילדלפיה. "הוא מאבד יותר מדי מהר אמונה בפרנצ'ייז אליו הוא מגיע בשנים האחרונות", נכתב. "יש הבדל גדול בין מה שהוא השיג עד היום מבחינה אישית לבין מה שהוא רוצה להשאיר אחריו, מה יזכרו ממנו – רק יכולת קליעה היסטורית או גם לפחות טבעת אחת?".

ג'יימס הארדן, קוואי לאונרד, פול ג'ורג'
ג'יימס הארדן, קוואי לאונרד, פול ג'ורג' | צילום מסך, מתוך טוויטר

עוד הוסיפו וציינו כי להארדן תהיה ההזדמנות להוכיח, גם בגיל 34, שהוא עדיין אחד הגדולים ששיחקו בליגה הטובה בעולם ועם אפשרות לתואר היסטורי, ועוד אחד נוסף: "הוא יצטרך להיכנס לשיטה של הקבוצה. עם קוואי ופול ג'ורג' כשירים והסיוע של ווסטברוק, הארדן יצטרך לקשר בין הקו האחורי לקדמי ולהגיע הכי רחוק שיש. טורניר אמצע העונה זאת אפשרות טובה עבורו לתואר סוף סוף, אבל זה לא יספיק. אליפות תוכל לשנות הכל עבורו ועבור הקריירה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי