"אתה הבעיה!": הארדן סופג אש, לברון שוב סוגר חשבון עם המבקרים

הקליפרס ב-3:0 מאז הטרייד על ה-MVP לשעבר, שספג ביקורת חריפה: "בקרוב לא יהיו לך עוד קבוצות להחליף". כוכב הלייקרס שוב הוכיח שהוא "מקבל את ההחלטה הכי נכונה בכל פעם מחדש", בעוד קבוצתו מצאה ג'ינובילי חדש. גובר הילל את וומבי: "אי אפשר לדמיין איך ייראה בעתיד"

(גודל טקסט)

לא לזה פיללו ראשי לוס אנג'לס קליפרס כשהשלימו את הטרייד על ג'יימס הארדן. הלילה (בין שישי לשבת) רשמה הקבוצה מעיר המלאכים הפסד שלישי ברציפות מאז העסקה עם פילדלפיה – הפעם תבוסה של 144:126 מול דאלאס בטורניר אמצע העונה, כשה-MVP לשעבר שוב התקשה להשפיע – ברבע הראשון נראה מצוין עם 14 נקודות, אך בהמשך לא קלע ולו נקודה, וסיים את המשחק עם שש זריקות בלבד מהשדה.

מיותר לציין שההגנה לא תפקדה כלל, וגם הארדן עצמו נאלץ להודות: "ברבע הראשון זה הרגיש טוב מאוד, אבל משם הכל התפרק. אני מנסה למצוא איזון, לא לדרוך לאף אחד על הרגליים, אבל עדיין להיות אגרסיבי. לא היה לי פה מחנה אימון, משחקי טרום עונה, הכל קורה בקצב מהיר מאוד. אני עדיין זקוק לעשרה משחקים בערך כדי לראות איפה אני".

המספרים אומרים הכל

בריאן דמריס, לשעבר בכיר בצוות הניהולי של דאלאס וכיום פרשן, שלח ביקורת חריפה לעברו של האיש והזקן: "אני מתפלל שמישהו יאמין בי כמו שדריל מורי האמין בך. רצית מאמן מסוים, הוא הביא את מייק ד'אנטוני. רצית סגנון מסוים, וזה מה שקרה. רצית את דווייט הווארד, הביאו אותו, ואז העיפו אותו כשנמאס לך ממנו. רצית את כריס פול, הביאו אותו ואז העיפו אותו כשנמאס לך ממנו. הביאו את חברך לשעבר ראסל ווסטברוק, ואז טסת ללאס וגאס. המועדון התעלם.

"רצית לעבור לניו יורק, עם חברך הטוב קווין דוראנט. ואז רצית להתאחד עם דריל מורי. קיבלת מועמד ל-MVP, ג'ואל אמביד, והתלוננת שלא נותנים לך את המושכות. אבל מה עשית עם המושכות במשחק 7 מול בוסטון? 9 נקודות. אז הם פיטרו את המאמן, אבל זה לא הספיק. פירקת את הקשר עם האיש שלא הפסיק להאמין בך ורצית לעבור ללוס אנג'לס".

זה לא נעצר שם. דמריס הוסיף ואמר: "ג'יימס, היו לך פעם שותפים לדירה שכל הזמן התלוננו על השותפים האיומים שלהם? מעולם לא היתה להם את המודעות להבין שהם השותפים הגרועים? היי, ג'יימס – אתה הבעיה! אם זה לא יעבוד גם העונה, בשיטה הזו, בקבוצה הזו, אתה שוב תאשים את כל האנשים האחרים ותחליף קבוצה, אבל לא יישארו עוד קבוצות. אתה לא הזקן. אתה לא השיטה. אתה הבעיה".

בדו-קרב המרתק בין לברון ג'יימס וקווין דוראנט, יצא השחקן המבוגר ביותר ב-NBA עם ידו על העליונה כשהלייקרס ניצחו את פיניקס 119:122 וקטעו רצף של שלושה הפסדים. קינג ג'יימס סיים עם 32 נקודות ו-11 ריבאונדים לעומת 38 באחוזים רעים (13 מ-27 מהשדה) של KD, עזר להחזיר את קבוצתו מפיגור 14, וכעת גם ללייקרס וגם לסאנס מאזן זהה של 5:4.

דקה לסיום, חדר לברון ומצא את קאם רדיש חופשי בפינה, לשלשה גורלית שעזרה לסגור עניין. "לכל ה"גאונים" שלא מבינים שום דבר בכדורסל וחושבים שהייתי צריך לזרוק במקום למסור בעבר, ובכן, עשיתי זאת שוב כי אני סומך על החברים שלי לקבוצה ומקבל את ההחלטה הנכונה בכל פעם מחדש", אמר.

דרווין האם ביצע שינוי בחמישייה לפני המשחק, כשרדיש תפס את מקומו של אוסטין ריבס שירד לספסל. זה השתלם, כששחקן נבחרת ארצות הברית סיים עם 15 נקודות: "לנצח זה הדבר הכי חשוב, אני חייב לכבד את החלטות המאמן". האם טען כי מדובר ב"תפקיד חדש", ולא ב"פיחות במעמדו" של ריבס, והוסיף כי הוא מקווה לתרומה בסגנון מאנו ג'ינובילי בימיה הגדולים של סן אנטוניו: "כולם ידעו שהוא שחקן חמישייה. אוסטין שיחק 35 דקות, הוא לא הולך לשחק פחות, זה פשוט ניסיון לאזן את הסגל".

ויקטור וומבניאמה סיים עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חסימות, אך זה לא הספיק לסן אנטוניו שהפסידה 117:110 למינסוטה. בסיום, החליף הבחירה הראשונה בדראפט חולצות עם חברו לנבחרת צרפת, רודי גובר, אותו חסם שלוש פעמים – לראשונה בקריירה של שחקן ההגנה של העונה לשעבר ב-NBA.

"הוא הולך להיות בעיה רצינית. הוא כבר בעיה רצינית", אמר גובר. "אני מרוצה מאוד מההתקדמות שלו. הוא ווינר, לא נראה עוד שחקנים כמוהו בקרוב. הגישה שלו וכל העבודה שהוא עשה שלושה חודשים לפני הדראפט משתלמים, יש הבדל גדול בין השחקן שהוא היום ומי שהיה בקיץ, וקשה לדמיין מי הוא הולך להיות אחרי שנתיים. אי אפשר לתאר בכלל מה הוא הולך להיות".

וומבי אהב לשמוע את הדברים הללו: "זה היה מיוחד מאוד, רודי דאג לי במשך שנים וניסה ללמד אותי דברים. לפגוש אותו ב-NBA היה מיוחד מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי