"ליצן": גובר שוב נגד דריימונד, בגולדן סטייט שוב מצדיקים אותו

הדם הרע בין הסנטר לפורוורד שוב התפרץ על הפרקט, והצרפתי שוב תקף: "בכל פעם שסטף לא לצידו, גרין לא רוצה לשחק". סטיב קר האשים דווקא את גובר, והופתע מההרחקה ה"מגוחכת" של קליי תומפסון

(גודל טקסט)

דריימונד גרין שוב בכותרות, ושוב בגלל עניינים שלא קשורים לכדורסל. אחרי הקטטה שפרצה הלילה (בין שלישי לרביעי) פחות משתי דקות לפתיחתו של המשחק בין גולדן סטייט למינסוטה, שאחריה הורחקו גרין, קליי תומפסון וג'יידן מקדניאלס מהטימברוולבס, האצבע הופנתה בעיקר לאיש אחד.

"דריימונד גרין מתנהג כמו ליצן. מרגע שהוא ידע שסטף קרי לא משחק, הוא רצה להיות מורחק", אמר רודי גובר בסיום, אחרי שמינסוטה ניצחה 101:104. לטענתו של גובר, גרין איבד עניין במשחק עוד לפני שהוא התחיל, משום שקרי הפצוע ישב בחוץ. "בכל פעם שסטף לא משחק, דריימונד לא רוצה לשחק גם כן. הוא לא אוהב לשחק בלי החבר שלו, ולכן עושה הכל כדי להיות מורחק".

לגובר ולגרין יש היסטוריה ארוכה של דם רע, התנגשויות ועקיצות הדדיות, על ומחוץ למגרש. הלילה לא עברו שתי דקות מהג'אמפ-בול, והם התקוטטו. הכל החל כשג'יידן מקדניאלס אחז בקליי תומפסון בירידה להגנה, והשניים החליפו דחיפות. רודי גובר הגיע במהירות, וגרין נראה שועט לעברו וחונק אותו מאחור, מה שגרם לעימות בין שחקני הקבוצות להסלים.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, מתקוטט עם רודי גובר, יוטה ג'אז
מי צודק? גרין וגובר מתקוטטים | צילום מסך, מתוך טוויטר

גובר התחמק מהרחקה אחרי שהשופטים טענו שהוא ניסה להפריד בין הצדדים, אבל בגולדן סטייט לא אהבו את ההחלטה, ובדרך עקיפה גם הצדיקו את דריימונד גרין, ששוב סופג קיתונות של בוז מחובבי ה-NBA, ושוב מקבל גיבוי מהווריירס.

"רודי גובר חנק את קליי, זו הסיבה שדריימונד רץ אחריו", הסביר סטיב קר בסיום, וטען ש"אין מצב שקליי היה צריך להיות מורחק", והגדיר את ההחלטה להרחיק אותו כ"מגוחכת".

ג'יידן מקדניאלס, שגם הוא כאמור הורחק, אמר בסיום ש"בסך כל ניסיתי להגן על עצמי, אחרי שקליי תומפסון תפס אותי בצוואר". לדבריו, "הוא חטיא, ירד להגנה וכנראה שנאמרו ביני לבינו כמה דברים לא מאוד נעימים. מבחינתי, זה לא משהו רציני. בסך הכל צחקתי והתבדחתי, אבל יש אנשים שלוקחים את זה בצורה אחרת".

כריס פול, מצידו, משוכנע שמה שעומד מאחורי הקטטה, הוא הניסיון להוציא את גרין ותומפסון משיווי משקל – מטרה מוצהרת וידועה של קבוצות NBA כשהן מתמודדות עם גולדן סטייט לאורך השנים. "זה פשוט קורה. שיחקתי נגדם כל כך הרבה פעמים, וכולם יודעים שצריך להידבק לסטף וקליי כמה שאפשר, שלא יוכלו לשחרר זריקות מבחוץ", אמר CP3. "'קואץ' הנחה את קליי לנסות להשתחרר ממקדניאלס במשחק הזה, אבל כנראה שהוא לקח את זה צעד אחד רחוק מדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי