בעקבות החניקה של גובר: דריימונד גרין הורחק מחמישה משחקים

כוכב גולדן סטייט ספג השעיה חמישית בקריירה בעקבות מופע האימים שלו מול מינסוטה, קליי תומפסון וג'יידן מקדניאלס רק נקנסו

(גודל טקסט)

דריימונד גרין היה מעורב בתקרית אלימה בפתיחת המשחק של גולדן סטייט מול מינסוטה, כשחנק את רודי גובר במשך שניות ארוכות. כעת ב-NBA פרסמו את העונשים כשפורוורד הווריירס יצא בזול והושעה לחמישה משחקים בלבד. גרין היה אחד משלושה שחקנים שהורחקו בעקבות התגרה שהחלה בכלל בין קליי תומפסון לג'יידן מקדניאלס, כאשר השניים ספגו קנס של 25 אלף דולרים.

גרין יחמיץ לפיכך את שני המפגשים הקרובים נגד אוקלהומה סיטי וכן את המשחקים נגד יוסטון, פיניקס וסן אנטוניו. בנוסף, הוא נקנס גם בסכום גבוה של 769,970 אלף דולר כתוצאה מההשעיה שלו. זו לא הפעם הראשונה וכנראה לא האחרונה שגרין מעורב בתקרית אלימה ומושעה, אך זו הפעם הראשונה שהוא מושעה ליותר ממשחק אחד.

בפעם הקודמת שזה קרה, גרין ספג השעיה ממשחק אחד בלבד אחרי שהוא דרך בכוונה על דומנטאס סאבוניס מסקרמנטו בעונה שעברה. ביוני 2016 הוא הורחק בעקבות עימות עם לברון ג'יימס וגם זכורה לשמצה בעיקר התקרית שלו עם ג'ורדן פול והאגרוף שהוא הנחית לחברו לקבוצה בפתיחת העונה שעברה.

דריימונד גרין חונק את רודי גובר
| צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

רק לאחרונה גרין הורחק בפלייאוף, אחרי דריכה על דומאנטס סאבוניס מסקרמנטו, ואחרי ההחלטה אמר סגן נשיא הליגה ג'ו דומארס ש"הפעולות המוגזמות של דריימונד גרין" וההיסטוריה שלו כ"עבריין חוזר" היו חלק מההחלטה של הנהלת הליגה להשעות אותו למשחק השלישי בסדרת הפלייאוף. "בזה זה הסתכם: פעולות מוגזמות וחריפות, התנהגות מזיקה ועבריין חוזר", אמר דומארס על השיקולים, "זה מה שמכריע שתסיים עם השעיה". נראה שכל האלמנטים חוזרים גם במקרה הזה.

פטריק בברלי הוותיק, ששיחק בעבר במינסוטה, ביקר בחריפות את קרל אנתוני טאונס, שלדבריו, לא הגן מספיק על חברו ולא הצליח למשוך את גרין מגובר ולא מנע את החניקה.

"KAT (קרל אנתוני טאונס) הוא זיוף", אמר בברלי, "מישהו חונק ככה ולא משחרר… ואז אני רואה את KAT עושה פרצוף של בריון, אבל בעצם הוא לא עושה כלום… תחנוק את דריימונד בחזרה". ומה יקרה אם הקבוצות ייפגשו שוב בפלייאוף? לטענת בברלי, "אם אני דריימונד, אני מחכה להם בפלייאוף, ולא מודאג מאנטוני טאונס, האיש שלא עזר לחברו שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי