לא רק זאק לאבין: "הלייקרס מעוניינים גם בדמאר דרוזן ואלכס קארוסו"

לפי "האתלטיק", הקבוצה של דרווין האם תנסה לנצל את ההתפרקות של שיקגו: "הבסיס ההגיוני לעסקה - סביב דיאנג'לו ראסל"

(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה של שיקגו ככל הנראה תביא בקרוב לזעזוע של ממש בבולס. זאק לאבין הוא השם הגדול ביותר שצפוי לעזוב בטרייד, כשלפי "האתלטיק", לוס אנג'לס לייקרס מביעה בו "עניין רציני". גם מיאמי ופילדלפיה הוזכרו בהקשר של הסקורר המדופלם, שלפי דיווחים "מעדיף שלא לשחק בניו יורק".

החלק המעניין בדיווח הנ"ל הוא שהקבוצה של דרווין האם לוטשת עיניים גם לכיוון חבריו של לאבין לבולס – דמאר דרוזן ואלכס קארוסו, ששיחק בעבר בלייקרס בהצלחה רבה לפני שעזב בקיץ 2021. הראשון, שהיה מועמד ל-LA לא פעם בעבר, יהפוך שחקן חופשי בקיץ הבא, כך ששיקגו ככל הנראה תעדיף לשלוח גם אותו בטרייד במקום לאבד אותו ללא תמורה בסיום העונה.

עדיין לא ברור מה הקבוצה מעיר המלאכים תציע בתמורה, כשלפי "האתלטיק", שיקגו לא מעוניינת באוסטין ריבס. "הבסיס הכי הגיוני הוא סביב דיאנג'לו ראסל", נכתב. "ככל הנראה צריך יהיה לשלב גם את רוי האצ'ימורה או גייב וינסנט, שחקן נוסף ובחירת סיבוב ראשון ב-2029 או 2030. כך או כך, כל טרייד על לאבין, בין עם בתוספת דרוזן או קארוסו או לבד, יוכל לצאת לפועל רק בעוד כמה שבועות, כדי ששחקנים שחתמו על חוזים חדשים בקיץ יוכלו להיכלל בו".

שחקני שיקגו בולס זאק לאבין, דמאר דרוזן
בדרך החוצה. לאבין ודרוזן | אימג'בנק GettyImages, Michael Reaves

הבולס מדורגים במקום ה-12 במזרח עם מאזן 8:4, אחרי שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי