למה פופוביץ' "מרוצה"? הקליפרס והארדן מתחברים, וומבניאמה וסן אנטוניו צונחים

play
הערכה הדדית. פופוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Ronald Cortes
קיירי אירווינג, שחקן דאלאס מאבריקס, לובש כאפייה 00:04

הקליפרס הביסו את סן אנטוניו ומראים סימני שיפור עם הגארד שהצטרף: "קבוצה מדהימה". מה קורה לוומבי המקרטע ולספרס שספגו הפסד תשיעי רצוף? פופוביץ': "אשן טוב הלילה"

(גודל טקסט)

סן אנטוניו הגיעה לעונה עם הרבה ציפיות אחרי צירופו של ויקטור וומבניאמה, אבל הלילה (בין שני לשלישי) הספרס שוב נכנעו, ושוב הציגו הגנה חלשה. פול ג'ורג' קלע 28 נקודות, קאווי לאונרד הוסיף 21 והלוס אנג'לס קליפרס הביסה את הספרס 99:124 והאריכו את רצף ההפסדים של סן אנטונוי לתשעה משחקים. ג'יימס הארדן הוסיף 13 נקודות ו-10 אסיסטים כשלוס אנג'לס ניצחה את השישי שלה ברציפות על סן אנטוניו.

הקליפרס מראים סימני התאוששות, וניצחו משחק שני ברציפות עם הארדן לאחר שהפסידו את חמשת המשחקים הראשונים שלהם עם הגארד שהגיע בטרייד מפילדלפיה. "ככל שיותר חזרות ואימונים, כך אתה מרגיש יותר נוח", אמר הארדן. "ככל שתצליח להבין איפה הנקודות הנוחות של השחקנים על המגרש ואיפה אני יכול לתקוף ולקבל את התרומה שלי, ככל שהמשחקים עוברים, רואים שאנחנו יותר מתחברים".

שחקן לוס אנג'לס קליפרס קוואי לאונרד לצד ג'יימס הארדן
זהירות. קוואי והארדן | אימג'בנק GettyImages, Ronald Cortes

וומבאניאמה שוב היה לא מספיק אפקטיבי, כאשר הסתפק ב-9 נקודות ושלושה ריבאונדים. קלדון ג'ונסון סיים עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים כדי להוביל את סן אנטוניו. "זו קבוצה מדהימה ששיחקנו מולה הלילה", אמר ג'ונסון. "הם צריכים להתפלל שכולם בסגל שלהם יישארו בריאים, ואז הם יתמודדו בצמרת, בעמדה לעשות קצת רעש במערב".

רצף ההפסדים של הספרס הוא החמישי באורכו בתולדות המועדון. סן אנטוניו קבעה את השיא השלילי בעונה שעברה כנחלה 23 הפסדים רצופים, וסיימה עם המאזן השלישי הגרוע בתולדות המועדון, 60:22. בקבוצה קיוו שוומניאמה יוביל למהפך, אבל בינתיים זה לא קורה. האם הקבוצה הופכת למפסידנית, ומשלימה עם זה?

מאמן סן אנטוניו גרג פופוביץ' מחבק את שחקן לוס אנג'לס קליפרס ג'יימס הארדן
הערכה הדדית. פופוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Ronald Cortes
שחקן לוס אנג'לס קליפרס ראסל ווסטברוק מול ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס
לא יעיל מספיק. וומבי | אימג'בנק GettyImages, Ronald Cortes

קוואי לאונרד היה פעם הפנים של הספרס, הגשר בין עידן שלושת הגדולים של טים דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי והעתיד. זה השתנה כאשר לאונרד דרש וקיבל טרייד, ונשלח לטורונטו ב-2018. אוהדי הספרס לא שכחו ושרקו בוז ללאונרד בכל פעם שהוא נגע בכדור. מבחינתו, זה מראה שהקבוצה עדיין רעבה. "יש להם בסיס כזה של אוהדים", אמר לאונרד. "הם רוצים לנצח בכל משחק. ברגע שאני נכנס למשחק, יהיו קריאות בוז, אבל כשאני מסתובב בעיר או הולך למסעדות, הם מראים אהבה".

הקליפרס החזיקו את וומבאניאמה על 4 מ-12, והצרפתי החטיא את כל 4 הזריקות שלו מהשלוש. עם זאת, המאמן לא מודאג. "אני לגמרי מרוצה מהמשחק", אמר מאמן הספרס, גרג פופוביץ'. "אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל חשבתי שהתחרותיות והביצוע שלנו היו טובים. שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, מאוד מוכשרת, מאוד מאומנת. אז אני אשן טוב. נסתכל על הסרטונים, ונמשיך מחר. אבל אני אוהב הרבה דברים שראיתי, מבחינה אישית וקבוצתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי