שיא שלילי העונה: 17 דקות ו-9 נקודות לאבדיה בתבוסה של וושינגטון

אטלנטה לא התקשתה להנחיל לוויזארדס האומללים הפסד תשיעי רצוף עם 108:136 בחוץ, הישראלי מיעט לשחק והוסיף 6 ריבאונדים. טריי יאנג כיכב עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים

(גודל טקסט)

וושינגטון ממשיכה לספוג תבוסות משחק אחר משחק, ולאחרונה גם דני אבדיה מתחיל להיות מושפע מהחולשה הכללית של הקבוצה. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שבת לראשון) הפסד תשיעי ברציפות וירדו למאזן 14:2 העונה, אחרי שאטלנטה שייטה מולם בדרך לניצחון 108:136 בחוץ.

אבדיה שהיה בספק למשחק בעקבות מחלה, לא ויתר עליו בסופו של דבר, אבל המשיך בקו של המשחקים האחרונים הפחות טובים שלו, וסיים עם 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין) לצד 6 ריבאונדים, שני אסיסטים וגם 3 איבודים ב-17 דקות בלבד – הכי מעט שקיבל העונה. בסך הכל, אבדיה נותר על מספר נקודות חד ספרתי בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים, כולל בשני המשחקים האחרונים שהתקיימו ב-24 השעות האחרונות.

הוויזארדס שחסרו את ג'ורדן פול שסבל מכאבים בקרסול, עוד הצליחו להחזיק מעמד ברבע הראשון, אבל ההוקס החלו לבנות יתרון נוח לקראת הירידה להפסקה, ורבע שלישי של 20:37 הבטיח להם את הניצחון זמן רב לפני הבאזר. הפער עמד בשיאו על 36 נקודות, ובניגוד למשחק הקודם מול הבאקס בו וושינגטון הצליחה לתת פייט, הפעם היא לא הייתה אפילו קרובה וגם לא הובילה ולו לרגע אחד במשחק.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול שחקני אטלנטה הוקס אונייקה אוקונגוו, טריי יאנג
טריי יאנג (משמאל), עשה ככל העולה על רוחו | אימג'בנק GettyImages, Rob Carr
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, דניאל גאפורד, קייל קוזמה
שוב גארבג' טיים ארוך מדי. אבדיה, גאפורד וקוזמה על הספסל ברבע האחרון | אימג'בנק GettyImages, Rob Carr

אבדיה שדווקא פתח את המשחק לא רע וביצע את רוב הפעולות החיוביות שלו במשחק במחצית הראשונה, נעלם בהמשך כמו יתר חבריו ובגארבג' טיים ברבע האחרון ישב על הספסל.

טריי יאנג הוביל את אטלנטה, שעלתה למאזן חיובי (7:8), עם 26 נקודות, 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, ודיאנדרה האנטר סייע לו עם 20. ג'ארד באטלר מקצה הספסל סיים כקלע הבולט של וושינגטון עם 13 נקודות – וזה אולי אומר הכל.

בלילה שבין שני לשלישי תפגוש וושינגטון את דטרויט, הקבוצה היחידה בליגה עם רצף הפסדים ארוך משלה, ותקווה סוף סוף לחזור לנצח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי