אבדיה "מרגיש בסדר", קוזמה זועם: "לא מסוגלים לשמור על תמרור"

play
יעיל מתמיד. אבדיה | GettyImages, Patrick Smith
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:27

הישראלי שהיה נהדר נפגע במרפק אך אמור להיות כשיר למפגש החוזר מול אורלנדו בלילה שבין שבת לראשון. וושינגטון ספגה למעלה מ-130 נקודות בפעם התשיעית העונה, לכוכב מתחיל להימאס: "עד שנשנה זה, זו תהיה התוצאה"

(גודל טקסט)

דני אבדיה סיפק הלילה (בין רביעי לחמישי) משחק נהדר של 22 נקודות באחוזים מצוינים (9 מ-12 מהשדה), אך זה לא הספיק לוושינגטון. אחת הקבוצות הגרועות בליגה הובסה 139:120 בידי אורלנדו, והישראלי ממשיך להיות אחת מנקודות האור הבודדות בפתיחת העונה הקשה שלה.

היתה זו הפעם השנייה בלבד שאבדיה קולע למעלה מ-20 נקודות העונה (הראשונה היתה 22 מול אטלנטה בתחילת נובמבר). אשתקד היו לו שישה כאלה, בעונתו השנייה בליגה אחד, ובעונת הרוקי אחד גם כן.

הישראלי סיפק 11 נקודות כבר ברבע הראשון והגיע ל-15 עם הירידה לחדרי ההלבשה. בתחילת הרבע הרביעי נפגע במרפק הימני, ירד לספסל ולא חזר. לפי ג'וש רובינס מ"האתלטיק", "שוחחתי עם דני, שנחת לא טוב על המפרק. הוא אמר שהוא מרגיש בסדר. הוא יכול היה לחזור למשחק אם התוצאה לא היתה כל כך צדדית". העיתונאית קלסי ניקול נלסון הוסיפה: "אני מקווה שדני בסדר ושהפציעה לא רצינית. הוא חלק חשוב משוויגנטון העונה".

הוויזארדס ציינו משחק תשיעי העונה שהם סופגים למעלה מ-130 נקודות, ולקייל קוזמה ברור לגמרי מה הבעיה: "אנחנו לא מסוגלים לשמור על תמרור עצור. זה הכל. אנחנו נותנים לכולם לעשות מה שהם רוצים מולנו. עד שנשנה את זה, כנראה שזו תהיה התוצאה".

וושינגטון סופגת העונה 124 נקודות למשחק – רק אינדיאנה סופגת יותר (124.8), כשהוויזארדס ב"צמרת" גם באחוזים מהשדה של היריבות, עם 49.8 (כמו הפייסרס, רק סן אנטוניו גרועה יותר עם 49.9).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי