הארדן: "סיימתי להקריב. אני רוצה כסף, ולנצח ברמות הגבוהות ביותר"

play
מרגיש נבגד. הארדן | רויטרס
מחוץ לקווים, 3.12 11:00

הכוכב סיפר על הבגידה של מורי ("אין לנו על מה לדבר") והטרייד לקליפרס: "סמכתי על אנשים וזה התנקם בי. רציתי להגיע למקום שישלמו לי"

(גודל טקסט)

ג'יימס הארדן מתאקלם אט אט בלוס אנג'לס קליפרס, אך ספק הוא עצמו או פילדלפיה התאוששו מהחודשים הסוערים שהובילו בסופו של דבר לעזיבה הבלתי נמנעת.

בריאיון שהעניק ל"אתלטיק", התייחס הארדן לראשונה באופן פומבי להבטחה, כביכול, שהעניק לו חברו לשעבר דריל מורי בסיקסרס – הבטחה שהובילה לפיצוץ. "כן", אמר הארדן – מקבל ההחלטות העיקרי בפילדלפיה הבטיח לו חוזה מקסימום, קצת לפני תחילת הפלייאוף אשתקד – ולאחר מכן חזר בו מהבטחתו. "לי ולו היה קשר טוב מאוד", סיפר. "בעבר, שבוע או שבועיים אחרי שהפסדנו בפלייאוף, ניסינו לחשוב איך אפשר להשתפר – עשינו ככה עשר שנים. והפעם לא היה שום קשר. הבנתי מה קורה וניסיתי להבין מה הצעד הבא שלי. הקרבתי הרבה כדי להגיע לפילדלפיה, סמכתי על אנשים וזה התנקם בי, זה חזר אלי כמו בומרנג".

הבומרנג הוביל לטרייד מפילי ל-LA. "זה מצב טוב מאוד עבורי, כי יש לי פה הזדמנות לנצח", אמר הארדן. "רציתי לנסות להגיע למקום בו ישלמו לי ובו אוכל לנצח ברמה הגבוהה ביותר. הקרבתי המון בשנים האחרונות – בין אם זה מבחינת התפקיד שלי או כלכלית – וסיימתי להקריב. אני רוצה להרוויח כסף ולנצח ברמות הגבוהות ביותר".

ג'יימס הארדן, לוס אנג'לס קליפרס
מרגיש נבגד. הארדן | רויטרס

כשנשאל האם בדיעבד היה פועל אחרת, השיב: "לא, כי זו לא היתה החלטה שלי. אני אסטרטג, הרבה אנשים לא יודעים זאת עלי, וזה בסדר. אנשים לא מכירים אותי. הקשר שלי ושל דריל היה כמו נישואים, דיברנו על הכל, אבל הוא לא כיבד אותי כמו שחשבתי שהוא מכבד אותי. אנשים לכלכו עלי, אבל בסופו של דבר החבר'ה הטובים תמיד מנצחים. האם שוחחנו? יש יותר מדי כסף, יותר מדי כבוד אבוד כדי שנדבר. אין על מה לדבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי