הלייקרס חגגו את הזכייה בגביע: "כשדייויס משחק ככה, הוא הטוב ב-NBA"

שחקן הפנים התפוצץ עם 41 נקודות ו-20 ריבאונדים וזכה לתשבוחות, לברון נכנס שוב לספרי ההיסטוריה ("אף אחד לא ייקח את זה מאיתנו"), התלוצץ והילל את ריבס: "למי היה 'משחק שפעת' גדול יותר - לו או למייקל ג'ורדן?". צפו בחגיגות בחדרי ההלבשה

(גודל טקסט)

היסטוריה נרשמה הלילה (בין שבת לראשון) בלאס וגאס, כשלוס אנג'לס לייקרס הפכה לזוכה הראשונה של טורניר אמצע העונה ב-NBA. הניסוי של אדם סילבר היה מוצלח לכל הדעות, הביא לגמר שתי קבוצות במאזן מושלם של 0:5, והסתיים במופע אדיר של אנתוני דייויס (41 נקודות ו-20 ריבאונדים) ו-109:123 לקבוצה מעיר המלאכים. דייויס, לברון ג'יימס וחבריהם קיבלו 500 אלף דולר כל אחד, בעוד הפייסרס הצעירים הסתפקו ב-200 אלף דולר לשחקן על ההגעה לגמר.

לברון הסתפק הפעם ב-24 נקודות ו-11 ריבאונדים, ובסיום קיבל אל תואר ה-MVP של הטורניר. "שיאים עוד יישברו, אבל אנחנו הזוכים הראשונים וזה יישאר לנצח", אמר קינג ג'יימס. "עשינו היסטוריה. אף אחד לא ייקח את זה מאיתנו וזה נהדר לעשות את זה עם מועדון היסטורי וסגל של שחקנים מצחיקים וכל כך תחרותיים".

"אנחנו עושים את זה כבר כמה שנים ויודעים את הנטיות אחד של השני", אמר דייויס על שיתוף הפעולה עם ג'יימס. "מן הסתם במאני טיים נלך לפיק אנד רול, שקשה מאוד לעצור. אנחנו ניזונים זה מזה. ביום חמישי זה היה לברון, הפעם אני. החברים שלי שמו אותי בעמדה מצוינת להצליח. זה מיוחד מאוד, אבל אנחנו רוצים לנצח גם ביוני. זה צעד בכיוון הנכון".

האקס פקטור אוסטין ריבס עלה למשחק כשהוא חולה, ובכל זאת סיים עם 28 נקודות ב-28 דקות מהספסל. כשעלה לפודיום במסיבת העיתונאים, התלוצץ לברון ג'יימס וקרא לעברו: "למי היה 'משחק שפעת' טוב יותר – לאוסטין ריבס או מייקל ג'ורדן?"

ריבס עצמו שיבח את ההופעה המופלאה של דייויס ואמר: "כשהוא משחק ככה, הוא כנראה השחקן הטוב ב-NBA. הלילה הוא הביא הכל אל השולחן".

מנגד, ההפסד רק דרבן את טייריס הליברטון: "זה גורם לי לרצות להיות בעוד משחקים חשובים. זה לא הרגיש כמו משחק עונה רגילה – זה הרגיש כאילו לברון ודייויס בכלל לא ירדו לספסל. אנחנו שבורים. הם היו טובים מאיתנו מההתחלה ועד הסיום. זה מתסכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי