נקודת שפל חדשה: וושינגטון הובסה ב-45 הפרש, אבדיה קלע 9

play
גם הוא נראה חסר אונים. אבדיה מול קלי אוברה | GettyImages, Tim Nwachukwu
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 11.12 07:18

השפלה רודפת השפלה: הוויזארדס נוצחו 146:101 בפילדלפיה וספגו הפסד 15 ב-16 משחקים. אבדיה הוסיף 6 ריבאונדים, 34 לאמביד

(גודל טקסט)

וושינגטון כבר ספגה השפלות העונה, אבל זו כנראה הגדולה ביותר. פילדלפיה הביסה הלילה (בין שני לשלישי) 101:146 את הוויזארדס, והביאו אותם לנקודת שפל חדשה עם ההפסד הגדול ביותר שלהם העונה וה-15 ב-16 המשחקים האחרונים. כעת המאזן של הוויזארדס עומד על 19:3 – השני הכי גרוע ב-NBA בצוותא עם סן אנטוניו.

דני אבדיה פתח כרגיל בחמישייה וסיים 26 דקות סבירות עם 9 נקודות (3 מ-8 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 2 מ-2 מהעונשין), 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה וגם 3 איבודים. למעשה, אבדיה שנמצא בירידה קלה מבחינה התקפית לאחרונה, הסתפק במספר נקודות חד ספרתי בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים.

ג'ואל אמביד היה בספק למשחק בשל פציעה, אבל בסופו של דבר קיבל את האור הירוק לשחק וחגג מול האין-הגנה של הוויזארדס, שבנוסף לכל חסרה את דניאל גאפורד הפצוע ונותרה עוד יותר חשופה באזור הצבע.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על קלי אוברה, פילדלפיה סיקסרס
גם הוא נראה חסר אונים. אבדיה מול קלי אוברה | GettyImages, Tim Nwachukwu
מרכוס מוריס, פילדלפיה סיקסרס, מטביע. ברקע דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
ההפרש עמד על 48 בשיא. מרכוס מוריס מטביע, אבדיה צופה בתסכול | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu

הסיקסרס פתחו את המשחק עם ריצת 0:14, קלעו 43 נקודות ברבע הראשון והמחישו את פערי הרמות מהר מאוד. במחצית פילי כבר הובילה ב-45 הפרש, מה שאיפשר לכוכביה מנוחה ארוכה על הספסל בדקות המתות במחצית השנייה, בדרך לניצחון ולמאזן 7:15.

אמביד סיים עם 34 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-29 דקות בלבד, וגם טייריס מקסי עשה מקסימום פעולות במינימום דקות, כשסיים עם 24 נקודות ב-24 דקות.

קייל קוזמה הוליך את הוויזארדס האומללים עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים, ונקודת האור היחידה הייתה שוב התפוקה של הרוקי בילאל קוליבאלי, שקלע 13.

בלילה שבין רביעי לחמישי, וושינגטון תארח את ניו אורלינס ותקווה להיראות קצת יותר טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי