דריימונד גרין נתן אגרוף לנורקיץ' והורחק: "האיש צריך עזרה"

play
| רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 12.12 05:48

שחקן גולדן סטייט שוב מעורב בתקרית אלימה, אך טוען: "זה לא היה מכוון, מתנצל". קר קורא לו "למצוא דרך לשמור על קור רוח", סנטר פיניקס שהותקף: "אין לזה קשר לכדורסל, שמח שהוא לא חנק אותי"

(גודל טקסט)

זה שוב קרה לו: דריימונד גרין הורחק הלילה (רביעי) אחרי ששלח מהלומה אדירה לפניו של יוסוף נורקיץ'. שחקן פיניקס אחרי שהסתובב לעברו במהלך ההתקפה כששחקן פיניקס שומר עליו, ומייצר תנועה שעל פי השופטים הייתה לא טבעית ואגרסיבית. הנהלת ה-NBA תחקור את המקרה, ולפי זה תחליט כיצד לפעול כנגד שחקנה של גולדן סטייט.

עד לאותו רגע גרין שיחק 17 דקות, קלע 2 נקודות (1 מ-3 מהשדה) והוסיף 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, במשחק שבו הווריירס הוליכו 66:70. בסוף הסאנס יצאו עם ידם על העליונה וניצחון 116:119 דרמטי.

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה גרין מעורב בתקרית אלימה בקריירה, ולמעשה רק העונה הורחק מחמישה משחקים אחרי שחנק את רודי גובר, במה שמאמנו סטיב קר כינה "מעשה אלימות, בלתי נסלח". זו הייתה הפעם השלישית שגרין הורחק העונה ובכך השווה את ה"שיא" שלו לעונה רגילה אחת. זו הפעם השנייה ברציפות שבה שחקן גולדן סטייט מורחק מול פיניקס, אחרי שבמשחק הקודם היה זה כריס פול שהתעמת עם השופט.

דריימונד גרין אחרי שחבט בפרצופו של יוסוף נורקיץ', והורחק במשחק של גולדן סטייט ווריירס מול פיניקס
| רויטרס
דריימונד גרין מכה את שחקן פיניקס יוסוף נורקיץ'
| צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות
יוסוף נורקיץ' מטופל על הפרקט אחרי שספג מהלומה מידי דריימונד גרין
| רויטרס
דריימונד גרין אחרי שהורחק יורד לחדר ההלבשה
| רויטרס

"אנחנו צריכים אותו והוא יודע את זה", אמר המאמן סטיב קר על דריימונד לאחר המשחק, "דיברנו איתו, הוא צריך למצוא דרך לשמור על קור רוח ולהיות על המגרש בשביל החברים שלו. אין מונעים ממקרים כאלה לחזור על עצמם? נמשיך לעבוד". קר גם נשאל באיזה שלב הנזק שגרין גורם יגבר על התועלת, והשיב: "הוא עדיין שחקן אדיר ואנחנו צריכים אותו כדי להיות קבוצה טובה".

דריימונד גרין, מצידו, טוען כי כלל לא הייתה לו כוונה לפגוע בסנטר הבוסני: "זה לא היה מכוון, זה אירוע חסר מזל. אני מתנצל בפניו כי פגעתי בו מבלי שהתכוונתי. אתם מכירים אותי, אם אני עושה משהו עם כוונה אני לא מתנצל עליו אחר כך".

נורקיץ' מצידו הגיב לאירוע ואמר: "אני לא יודע מה קורה איתו, מרגיש שהוא צריך עזרה. אני שמח שהוא לא חנק אותי, לאירוע הזה לא היה שום קשר לכדורסל".

כזכור, הליגה הודיעה שהעונש לגרין על החניקה היה גם בגלל העבר שלו. מעניין יהיה לראות אם הוא יזכה לעוד הרחקה, ולהמשך ענישה, של שחקן ששוב מוכיח שהוא מתקשה להשתלט על עצמו. ברשתות החברתיות יש כבר מי שהתלוצץ וסימן ביומן את ה-22 בדצמבר, אז גולדן סטייט תארח את וושינגטון והאקס ג'ורדן פול, שכזכור בעצמו חטף אגרוף מגרין: "כל מה שאני מבקש מאדם סילבר זה לתת לדריימונד לשחק במשחק הזה, זה יהיה סרט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי