מול "קבוצה שעושה גיהינום": הניקס מצאו את ה"אולסטאר" שלהם

play
ברגע הנכון. ברנסון | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.12 06:53

ג'יילן ברנסון להט והוליך את ניו יורק לניצחון גדול על מילווקי בחג המולד, אבל הניקס יודעים שהמפתח לניצחון מגיע ממקום אחר

קבוצות: ניו יורק ניקס
(גודל טקסט)

הניקס חוגגים ניצחון, שהוא הרבה מעבר לסתם עוד ניצחון. זה קרה בחג המולד, מול מילווקי, בגארדן, מול האומה כולה, ביום החגיגי של הליגה: הניצחון הראשון של הניקס מול הבאקס בארבעה מפגשים העונה, אחרי תשעה הפסדים רצופים מולם, מול קבוצה שהגיעה בכושר מצוין עם שבעה ניצחונות רצופים.

"זה דרש הרבה מאמץ", אמר ג'יילן ברנסון בסיום, "אני פשוט מרוצה מהדרך שבה שיחקנו היום. הם קבוצה שיכולה להיות גיהינום, פשוט שמחים שיצאנו מולם עם ניצחון".

ג'יילן ברנסון, ניו יורק ניקס
ברגע הנכון. ברנסון | GettyImages

ברנסון כיכב עם 38 נקודות, חבריו פרגנו לו וצעקו לעברו "אולסטר, אולסטאר" בעודו מתראיין, אבל זאת הייתה ההגנה של הניקס שהבטיחה את הניצחון. אחרי שאפשרו לבאקס לקלוע במעל 50 אחוז מהשדה ומעבר לקשת מול מילווקי בהפסד רק בשבת האחרונה, הפעם הניקס שמרו את מילווקי על 31 אחוז בלבד מהשלוש.

"אנחנו חייבים להישאר עקביים מבחינה הגנתית, לוודא שנגבה אחד את השני", אמר ברנסון. "אנחנו לא יכולים לסמוך על שחקן אחד שיעצור שחקן אחד. זה דורש את כולנו".

"יש להם קבוצה טובה, אבל אנחנו מרגישים שגם לנו יש צוות טוב, אז פשוט לקחנו את האתגר הזה, מול קבוצה שעוד לא ניצחנו", אמר הגארד עמנואל קוויקלי. "עבר הרבה זמן, אז היה טוב להשיג את הניצחון הזה".

ג'וליוס רנדל הוסיף 24 נקודות ו-9 ריבאונדים, אר ג'יי בארט חזר ממשחק גרוע בשבת עם 21 נקודות וקוויקלי עלה מהספסל ל-20. יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד קלעו כל אחד 32 נקודות עבור הבאקס, שירדו ל-2:9 החודש. כריס מידלטון הוסיף 24.

הבאקס השיגו 146 נקודות מול הניקס ברבע הגמר של טורניר אמצע העונה ב-5 בדצמבר, צלפו מול הניקס 140 נקודות גם בשבת, אבל נראו חסרי אנרגיה בחג המולד בניו יורק.

"ידענו מה מצפה לנו והיינו מוכנים, וזה מה שזה", אמר לילארד. "השגנו את הניצחון הראשון, נכנסנו לזה, אבל הם התחילו טוב, שיחקו משחק נהדר ופשוט השתחררו".

מילווקי הגיעה עם ממוצעים של 132.4 נקודות בדצמבר, אבל לא הצליחה לקלוע אפילו 40 עד שנותרו פחות מארבע דקות למחצית הראשונה. "הם התעלו עלינו היום בהכל", אמר מאמן הבאקס, אדריאן גריפין. "חשבתי שמבחינה התקפית היו לנו כמה זריקות טובות, אבל פשוט לא הצלחנו לקלוע אותן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי