וושינגטון לא מודאגת מההגנה של אבדיה, דוראנט החיה את פיניקס

הישראלי מקבל פחות דקות, מאמנו גיבה אך מצפה ליותר יציבות. כוכב הסאנס עצר את כדור השלג: "עושה דברים ברמה שמעולם לא נראתה"

(גודל טקסט)

למשחק הלילה (בין רביעי לחמישי) התייצבה פיניקס עם שלושה הפסדים רצופים, שהורידו אותה למאזן שלילי. השמועות על תסכול בתוך המועדון – בפרט של קווין דוראנט – כבר החלו, אריק גורדון התבטא באופן פומבי שהוא רוצה תפקיד משמעותי יותר, והעתיד נראה לוט בערפל.

ובכן, גורדון קיבל את מבוקשו – הוא צלף 27 נקודות (7 מ-11 ל-3) מול האקסית יוסטון; אך ה-113:129 החשוב הושג קודם כל בזכות דוראנט. ההתקפה של הסאנס עברה קודם כל דרך הכוכב הוותיק, שסיפק טריפל דאבל מספר 18 בקריירה – 27 נקודות, 10 ריבאונדים, ושיא קריירה של 16 אסיסטים. "זה נפלא לחזור לנצח", אמר. "להפסיד זה חרא. לחוות תקופה רעה ב-NBA זו אחת התחושות הכי גרועות שיש, לא משנה כמה ארוכה העונה".

"באמצע הרבע השני פתאום ראו מבט בעיניים שלו, 'תביא לי את הכדור'", סיפר המאמן פרנק ווגל על דוראנט. "מדהים", הוסיף דווין בוקר. "משחק התאוששות נהדר אחרי כל הרעש. קווין עושה את הדברים הללו כבר תקופה ארוכה, ברמה שמעולם לא נראתה. זה כלל לא מפתיע אותי".

וושינגטון חטפה 30 הפרש מטורונטו, ואחרי 132:102, הוויזארדס עומדים כעת על 25:5 – פתיחת העונה השנייה הכי גרועה בתולדותיהם אחרי 30 משחקים. דני אבדיה אמנם התאושש מההופעה החלשה מול אורלנדו עם 12 נקודות (כולן במחצית הראשונה), אך הוא קיבל 24 דקות בלבד – הכי מעט מבין שחקני החמישייה.

באופן כללי די טוב, הוא השתפר בלא לבצע עבירות. הוא ושחקנים אחרים צריכים לשמור על שחקנים בעמדות שונות – לשמור על גארדים זריזים זה שונה מאשר לשמור על שחקני כנף. הוא צריך להיות יציב בלי קשר לזהות השחקן עליו הוא שומר, וגם להבין את החוזקות של כל יריב. זה משתנה מערב לערב".

הוויזארדס פישלו מול אחת מאכזבות העונה עד כה במזרח – טורונטו ספרה חמישה הפסדי חוץ, אך מול החבורה של ווס אנסלד היא מצאה את עצמה מחדש, עם אחוזים גבוהים ולא פחות מ-43 אסיסטים. וושינגטון ספגה 130 נקודות או יותר בפעם ה-14 העונה, והפסידה 53:34 בקרבות הריבאונד. "אנחנו קצת קטנים", הודה אנסלד, "אבל זה גם הגישה שלנו. אסור לנו פשוט לעמוד ולהסתכל, ולפעמים זה מה שאנחנו עושים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי