הליברטון מככב, יוקיץ' מאחורי לברון ודוראנט: ההצבעות לאולסטאר

play
שוב ידו על העליונה. הליברטון מול לילארד | GettyImages, Patrick McDermott
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס 00:22

התוצאות הראשוניות פורסמו, וכוכב אינדיאנה בדרך להופעה בחמישייה באולסטאר הביתי. דונצ'יץ' לפני קרי, ואיפה וומבניאמה?

(גודל טקסט)

בבחירות לחמישיות האולסטאר ב-NBA, לקהל ברחבי העולם יש 50% מהכוח, כשהחצי השני מתחלק שווה בשווה בין שחקני הליגה ועיתונאים. הערב (חמישי) פורסמו הצבעות הקהל הראשוניות, ויש שם לא מעט תופעות מסקרנות.

טורניר אמצע העונה החדש, בו אינדיאנה סיימה כסגנית, נתן לכוכב הפייסרס טייריס הליברטון את הבמה להפוך לשם מוכר בקרב כל אוהדי ה-NBA. הליברטון מדורג ראשון מבין הגארדים במזרח כשהוא היחיד בקטגוריה עם למעלה ממיליון קולות, והוא בדרך לייצג את הקבוצה המקומית במשחק החגיגי באינדיאנפוליס.

בקו הקדמי יאניס אנטטוקומפו מוביל עם מספר הקולות הגדול ביותר בליגה, ג'ואל אמביד שני וג'ייסון טייטום שלישי. הטריו הזה צפוי להשיג את המקום בחמישייה, כאשר הפער בין כוכב בוסטון לג'ימי באטלר שבמקום הרביעי קרוב למיליון קולות.

את המערב מוליך לברון ג'יימס שכאמור מפגר אחרי יאניס, קווין דוראנט שני בקו הקדמי ואחריו ניקולה יוקיץ' – למרות הזכייה באליפות עם דנבר. שמות מסקרנים נוספים בעשרת המובילים בקו הקדמי במערב הם צמד הרוקיז ויקטור וומבניאמה וצ'ט הולמגרן, כמו גם אלפרן שנגון הטורקי שרושם עונת פריצה ביוסטון.

לוקה דונצ'יץ' מוביל על סטפן קרי קרי בגארדים במערב, והשניים מקדימים את שיי גילג'ס אלכסנדר. הפער של הטריו מהשאר בקטגוריה גדול מאוד, כאשר ברשימה נמצאים גם קיירי אירווינג, ג'ה מוראנט שחזר לאחרונה מהשעייה ואוסטין ריבס מהלייקרס.

ב-NBA החליטו לחזור השנה לפורמט הישן של משחק האולסטאר. אחרי שבשנים האחרונות נערך "דראפט" בין שני קפטנים, הפעם באינדיאנפוליס ייערך המשחק המסורתי בין כוכבי המערב למזרח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי