הווריירס בדרך לטרייד גדול? "שחקן גולדן סטייט איבד אמון בקר"

play
סטיב קר, מאמן גולדן סטייט ווריירס | GettyImages, Christian Petersen
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס 00:22

ג'ונתן קומינגה סופסל בדקות המכריעות בהפסד לדנבר, ואחרי שנתיים וחצי בקבוצה הוא "כבר לא מאמין שהמאמן יאפשר לו לממש את הפוטנציאל"

(גודל טקסט)

גולדן סטייט ווריירס, הקבוצה המצליחה ב-NBA בעשור האחרון, חווה חצי ראשון לא פשוט לעונת 2023/24. הקבוצה מסן פרנסיסקו מחזיקה במאזן שלילי של 16 ניצחונות מול 18 הפסדים והיא מדורגת במקום ה-11 במערב – חצי משחק מתחת למקום המוביל לטורניר הפלייאין. הלילה (בין חמישי לשישי) הווריירס הפסידו בבית לדנבר אחרי שלשת ניצחון של ניקולה יוקיץ' על הבאזר, אך נדמה שלמשחק הייתה השפעה נוספת בתוך הקבוצה.

לפי דיווח של שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק", שחקן הקבוצה ג'ונתן קומינגה "איבד אמון בסטיב קר והוא כבר לא מאמין שהמאמן יאפשר לו לממש את הפוטנציאל שלו". צ'ראניה, שהביא את הדיווח מגורמים המקורבים לשחקן, סיפר כי ההפסד לנאגטס היה ה"קש ששבר את גב הגמל".

קומינגה שודרג לחמישייה של הווריירס מאז ההשעיה של דריימונד גרין בחודש שעבר, ולמרות משחק טוב הוא לא שותף ב-18 הדקות האחרונות של ההתמודדות. קומינגה ששיחק בסך הכל 19 דקות קלע 16 נקודות (5 מ-7 מהשדה) והוביל את הקבוצה במדד הפלוס-מינוס, אך קר בכל זאת החליט לספסל אותו ביישורת האחרונה של המשחק הצמוד.

כשנותר עוד חודש לחלון הטריידים ב-NBA, הסערה החדשה רק עשויה לקרב טרייד משמעותי שבו בווריירס ייפרדו משחקן השנה השלישית. לאור הפוטנציאל שכן טמון בפורוורד שנבחר שביעי בדראפט 2021, הערך שלו בשוק הטריידים די גבוה וגולדן סטייט תוכל לקבל עבורו תמורה איכותית שתתאים לה יותר ותחזק אותה לקראת המשך העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי