דריימונד גרין חוזר מההשעיה, ומזהיר את ה-NBA: "אתם בבעיה"

play
שילם על העבר שלו. גרין | GettyImages, Loren Elliott
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס 00:22

הליגה אישרה לפורוורד הסורר לחזור לפעילות אחרי שהחמיץ את 12 המשחקים האחרונים. בגולדן סטייט מעריכים: זקוק לשבוע של אימונים לפני שיעלה לשחק

(גודל טקסט)

על רקע המשבר והקשיים שגולדן סטייט חווה על ומחוץ למגרש, הווריירס קיבלו הלילה (בין שבת לראשון) בשורה משמעותית: אחרי תקופה ארוכה בה לא הורשה לקחת חלק בפעילויות של הקבוצה, דריימונד גרין חוזר. הפורוורד הסורר שהושעה על ידי ה-NBA ב-13 בדצמבר אחרי שפגע בצורה ברוטלית בסנטר פיניקס סאנס יוסוף נורקיץ', יורשה לחזור לאימונים, ובגולדן סטייט מעריכים שיוכל לעלות שוב לפרקט תוך כשבוע.

על פי ההודעה הרשמית מטעם ה-NBA על סיום תקופת ההשעייה, "גרין השלים את הצעדים שנלקחו על מנת להתעמת עם התנהלותו והתנהגותו בתקופה האחרונה", שכללו פגישות עם פסיכולוגים ויועצים מנטליים, כמו גם עם נציגים מה-NBA ומהנהלת גולדן סטייט.

גרין שמר בתקופה האחרונה על נתק כמעט מוחלט מחבריו לקבוצה, ולא נכח גם באימונים ובפעילויות של הקבוצה מחוץ לפרקט. אבל כעת, כשהווריירס במאזן שלילי (18:17) ונראים בעיצומו של משבר, חזרתו של גרין נראית הכרחית ומבורכת.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס
שוב עסוק בשופטים, שוב מפקיר את הקבוצה. דריימונד גרין | רויטרס

גרין פספס את 12 המשחקים האחרונים של הקבוצה, ולמרות הלחשושים בנוגע למעמדו בקבוצה ולהשלכות העתידיות שעשויות להיות להתנהלותו מתחילת העונה, נשמע דרוך ונחוש לקראת הקאמבק.

"כן, אני חוזר, וה-NBA תהיה בבעיה עכשיו", הזהיר גרין באינסטגרם. כאמור, הווריירס חווים גם משבר מנהיגותי, כשלאחרונה השחקנים ג'ונתן קומינגה ומוזס מודי הביעו מורת רוח וחוסר שביעות רצון מהתפקיד שהם מקבלים מהמאמן סטיב קר, והראשון אפילו כבר מוזכר כמועמד לעבור בטרייד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי