דריימונד גרין חזר, ולא פתר דבר: "ההגנה שלנו גרועה"

play
שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1 07:34

גם אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה לא הצליח להושיע את הווריירס: "עד שכל שחקן ירצה לעצור את זה שמולו, נהיה גרועים". וגם: הקאמבקים של אמביד ובאטלר

(גודל טקסט)

אחרי 16 משחקים בחוץ, דריימונד גרין סוף סוף שב הלילה (בין שני לשלישי) לסגל של גולדן סטייט, אלא שגם שובו של שחקן ההגנה הטובה ביותר בקבוצה, ושל המנהיג הגדול ביותר והשחקן הקולני ביותר במועדון לא עזר. הווריירס הפסידו 116:107 לסגל החסר של ממפיס, שכלל את תשעת השחקנים הבאים: ג'ארן ג'קסון ג'וניור, אקסבייר טילמן, זאיר וויליאמס, לוק קנארד, וינס וויליאמס, סנטי אלדמה, דייויד רודי, ג'י ג'י ג'קסון וג'ייקוב גיליארד.

דריימונד עלה מהספסל, קיבל 24 דקות והשיב עם 7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, כשמלבדו (+1), רק אנדרו וויגינס (+9) רשם מדד פלוס-מינוס טוב יותר. אך זה לא הספיק. גולדן סטייט קלעה 10 שלשות בלבד (לעומת 20 של היריבה), הגיעה לקו 10 פעמים בלבד (לעומת 40 של היריבה), ושוב נראתה עייפה, מבוגרת ואפורה. עם מאזן 22:18, היא מדורגת כעת במקום ה-12 במערב, מרחק משחק וחצי מהמקום העשירי המוביל לפליי-אין.

"שחקנים בודדים מרכיבים קבוצה, וכבודדים ההגנה שלנו גרועה, ולכן גם ההגנה הקבוצתית שלנו גרועה", ניתח גרין. "אם יש לנו שחקנים שמתגאים באיך שהם משחקים הגנה, אז זה פתיר. אם שחקנים לא יתגאו באיך שהם משחקים הגנה, זה לא פתיר. זה מאוד פשוט. אתה צריך להתגאות בזה ולא לאפשר ליריב שלך לקלוע עליך. היינו איטיים מדי, ועד שכל שחקן ירצה לעצור את השחקן שמולו, נהיה גרועים".

על הקאמבק שלו אמר דריימונד: "היה כיף לחזור לפרקט. אני מניח שהדקות שלי יילכו ויעלו, בינתיים אנסה לעשות את המקסימום כדי לעזור לקבוצה ולהביא לה קצת אנרגיה".

* אחרי שפספס 11 מ-12 המשחקים האחרונים בשל פציעה באצבע ברגלו, ג'ימי באטלר חזר, ובגדול, עם 31 נקודות ב-95:96 של מיאמי על ברוקלין. "אנחנו בסדר", אמר הכוכב על קבוצתו, שסבלה העונה גם מפציעת של טיילר הירו ובאם אדבאיו. "צריך להמשיך לשחק כדורסל נכון. כל הזמן מצאנו דרך לנצח משחקים ונמשיך לעשות זאת. אבל זה נחמד אם כולנו נהיה על הפרקט ביחד" – כפי שקרה הלילה, בפעם התשיעית בלבד העונה.

* שחקן נוסף שחזר הלילה הוא ג'ואל אמביד, שהמשיך מאיפה שנעצר לפני ההיעדרות האחרונה – משחק 17 ברציפות עם לפחות 30 נקודות. הפעם זה נגמר ב-41 ו-10 ריבאונדים בניצחון על יוסטון. החוקים החדשים בליגה קובעים שכדי לזכות באחד הפרסים האישיים, שחקן חייב לשחק למעלה מ-65 משחקים בעונה, ולכן אמביד יכול להרשות לעצמו לפספס רק עוד שמונה משחקים אם ברצונו להיכלל במירוץ ה-MVP. "זה לא משנה", טען, "המטרה שלי היא להיות בריא בסיום העונה. כבר זכיתי. אם תהיה לי הזדמנות לזכות שוב אז אלך על זה, אבל לא אדחק בעצמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי