מחליף את אדריאן גריפין: דוק ריברס סיכם כמאמן החדש של מילווקי

אחרי הפיטורים המפתיעים, הבאקס סגרו עם המאמן הוותיק שנודע בשנים האחרונות בעיקר בשל כישלונותיו בפלייאוף

קבוצות: מילווקי באקס
(גודל טקסט)

דוק ריברס סיכם הערב (רביעי) כמאמנה החדש של מילווקי, כך מדווחים בארצות הברית. הבאקס רצו לפעול בזריזות אחרי הפיטורים המפתיעים והשנויים במחלוקת של אדריאן גריפין, והשיגו את מבוקשם אחרי משא ומתן קצר עם ריברס, שעוזב את תפקידו כפרשן ברשת TNT ושב לעמוד על הקווים לראשונה פוטר מפילדלפיה בחודש מאי אשתקד.

הפיטורים של גריפין תפסו את ה-NBA לא מוכנה, וביקורת רבה נמתחה על המהלך על רקע ההישגים הלא רעים של הבאקס, שמדורגים במקום השני במזרח עם מאזן 13:30, והיו בתקופה טובה לפני הזעזוע עם חמישה ניצחונות בשישה משחקים. יחד עם זאת, על פי הדיווחים בארצות הברית גריפין איבד את חדר ההלבשה והשחקנים הבכירים בראשות יאניס אנטטוקומפו ודמיאן לילארד, הפסיקו לתמוך בו מה שחייב את הנהלת הבאקס לפעול.

ריברס בן ה-62, שבתחילת העונה עוד שימש כיועץ לגריפין, ינסה להצעיד את הבאקס לאליפות, המטרה המוצהרת של הקבוצה במיוחד אחרי המגה-טרייד שהנחית בוויסקונסין את דמיאן לילארד.

מאמן הכדורסל דוק ריברס
מאמן הכדורסל דוק ריברס | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu

ריברס הוא אחד המאמנים הוותיקים והמנוסים ב-NBA. הוא אימן בליגה במשך 24 עונות, ועבר בין היתר באורלנדו, בוסטון (איתה זכה באליפות ב-2008), לוס אנג'לס קליפרס ופילדלפיה. יחד עם זאת, המוניטין של ריברס בכל הנוגע לפלייאוף בינוני ומטה, והוא נודע בעיקר בשנים האחרונות בשל כישלונותיו במאני-טיים של העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי