שיא ללברון, נציג ביתי ושובר שוויון: נבחרו החמישיות לאולסטאר

play
לברון ג'יימס מטביע, אולסטאר 2023 | GettyImages, Kyle Terada - Pool
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ג'ארט אלן, קליבלנד קאבלירס 00:22

ג'יימס יהפוך ליחיד עם 20 הופעות במשחק הכוכבים, הליברטון ייצג את המארחת אינדיאנה, לילארד גבר על ברנסון וקרי נותר בחוץ

(גודל טקסט)

אחרי מספר שבועות של הצבעות, הלילה (בין חמישי לשישי) נחשפה הרשימה של עשרת השחקנים שירכיבו את החמישיות במשחק האולסטאר באינדיאנפוליס בחודש הבא. לברון ג'יימס זכה למספר הקולות הגבוה ביותר במערב ויאניס אנטטוקומפו עשה זאת במזרח כך שהם שני הקפטנים, אולם השנה לקפטנים תהיה חשיבות משנית. בעוד בשנים האחרונות השניים עשו "כוחות" ובחרו את השחקנים שירכיבו את קבוצותיהם, השנה ב-NBA חזרו למסורת הישנה של מזרח נגד מערב.

נוכחותו של ג'יימס בן ה-39 בחמישייה לא מפתיעה אף אחד, אך הפעם לבחירה בו יש חשיבות מיוחדת. בשנה שעברה כוכב הלייקרס השווה את שיאו של קארים עבדול ג'באר עם הופעה 19 באולסטאר, וכעת הוא ניצב לבדו בפסגה עם הופעתו ה-20 בסך הכל וברציפות. את החמישייה במערב משלימים קווין דוראנט, ניקולה יוקיץ', לוקה דונצ'יץ' ושיי גילג'ס אלכסנדר, כששני האחרונים הקדימו את סטפן קרי במאבק בקו האחורי.

בקו הקדמי במזרח התחרות לא הייתה קשה ואל אנטטוקומפו הצטרפו ג'ואל אמביד וג'ייסון טייטום. בקו האחורי הוביל טייריס הליברטון, ושנה אחרי שערך בכורה באולסטאר, כוכב אינדיאנה ייצג את הקבוצה הביתית במשחק החגיגי עם הופעתו הראשונה בחמישייה. לצידו דמיאן לילארד, שיחד עם יאניס הפך את מילווקי לקבוצה היחידה עם שני נציגים בחמישיות.

דמיאן לילארד הקדים את ג'יילן ברנסון מהניקס בזכות שובר שוויון. השניים השיגו ציון משוכלל של 3.75, אולם גארד הבאקס קיבל יותר הצבעות מהקהל מאשר כוכב הניקס ועל כן זכה לעדיפות. ההצבעה לחמישיות מורכבת ב-50% מהצבעת הקהל, 25% מעיתונאים ו-25% משחקנים. את שחקני הספסל במזרח יבחרו מאמני קבוצות המזרח ומאמני המערב יבחרו את המחליפים במערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי