בוגדנוביץ' בניקס, הייוורד בת'אנדר, רק גאפורד עזב את הוויזארדס

play
בויאן בוגדנוביץ', לשעבר שחקן דטרויט פיסטונס | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.2 05:00

חלון הטריידים ב-NBA ננעל: ניו יורק צירפה את הקרואטי וברקס מדטרויט, הפורוורד הוותיק באוקלהומה סיטי, קבוצתו של אבדיה שמרה על קוזמה ונפרדה מהסנטר הפותח שנשלח לדאלאס. מארי נשאר באטלנטה, אין עסקאות בלייקרס והווריירס

(גודל טקסט)

חלון הטריידים ב-NBA ננעל הערב (חמישי), כשלאחר מבול העסקאות אחר הצהריים השעות האחרונות הניבו מעט מאוד עסקאות משמעותיות. השם הגדול שעבר בטרייד היום הוא בויאן בוגדנוביץ' שעבר לניו יורק ניקס, גם אוקלהומה סיטי התחזקה בגורדון הייוורד. וושינגטון של דני אבדיה לא ביצעה מהפכה ונפרדה רק מהסנטר הפותח דניאל גאפורד, שמגיע לדאלאס.

בגזרת אלה שנותרו במקום, הוויזארדס החליטו לא לוותר על קייל קוזמה וגם דז'ונטה מארי המחוזר ימשיך באטלנטה לפחות עד הקיץ. רבות דובר על לוס אנג'ס לייקרס שתבצע מהלכים, אך בניגוד למהפכה בסגל בשנה שעברה, הפעם לא בוצעו שינויים. לפי דיווח בארצות הברית הלייקרס ממתינים לקיץ כדי לבצע טרייד משמעותי, בתקווה שכוכבים בסדר גודל בכיר יותר יהיו זמינים.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס לצד דז'ונטה מארי
כיכבו מול היריבה המרה. יאנג ומארי | אימג'בנק GettyImages

22:00: אינדיאנה צירפה בטרייד גם את קורי ג'וזף שמגיע אליה מגולדן סטייט.

21:55: פילדלפיה שלחה את ג'יידן ספרינגר ליריבתה בוסטון תמורת בחירת סיבוב שני. הסלטיקס העבירו את דלאנו בנטון לפורטלנד.

21:50: רובין לופז עבר ממילווקי לסקרמנטו והוא צפוי להפוך לשחקן חופשי.

21:45: דאג מקדרמוט חוזר לקדנציה שנייה באינדיאנה. מרכוס מוריס שהגיע מוקדם יותר היום לפייסרס נשלח לסן אנטוניו יחד עם בחירת סיבוב שני, והספרס צפויים לשחררו.

20:40: פטריק בברלי עבר מפילדלפיה למילווקי תמורת קמרון פיין ובחירת סיבוב שני.

20:20: פיניקס סאנס מצאה שני שחקנים לעיבוי הרוטציה – רויס אוניל מברוקלין ודייויד רודי מממפיס. במסגרת הטרייד המשולש הסאנס נפרדו מארבעה שחקנים – יוטה ווטנאבה, קייטה בייטס דיופ, ג'ורדן גודווין וצ'ימזי מטו – וזה משאיר להם שני מקומות פנויים בסגל לחיזוק דרך שוק הבאייאאוט.

20:10: אחרי דניאל גאפורד, דאלאס ממשיכה לחזק את הקו הקדמי. פי ג'יי וושינגטון מגיע בטרייד משארלוט תמורת גרנט וויליאמס, סת' קרי ובחירת סיבוב ראשון ב-2027.

19:50: אחרי רגיעה של שעה וחצי בעסקאות, טורונטו שלחה לברוקלין את דניס שרודר ות'דאוס יאנג תמורת ספנסר דינווידי, שצפוי להיות משוחרר ולהפוך לשם מבוקש בשוק הבייאאוט.

18:20: דניאל גאפורד, הסנטר הפותח של וושינגטון, עובר בטרייד לדאלאס. המאבריקס שלחו לוויזארדס את הסנטר רישון הולמס לצד בחירות דראפט.

18:15: חיזוק מעוניין לניקס בדמותם של בויאן בוגדנוביץ' ואלק ברקס שמגיעים מדטרויט. בתמורה הפיסטונס קיבלו את קוונטין גריימס, אוון פורנייה, מאלאקיי פלין ושתי בחירות סיבוב שני.

17:50: אוקלהומה סיטי השלימה טרייד שבמסגרתו גורדון הייוורד יעבור משארלוט לת'אנדר. את הדרך ההפוכה עושים טרה מאן, ואסילייה מיציץ' ודאוויס ברטאנס.

17:35: טרייד בין טורונטו ליוטה: קלי אוליניק עובר למולדתו קנדה יחד עם אוצ'יי אגבאג'י, ובתמורה עברו לג'אז אוטו פורטר, קירה לואיס ובחירת סיבוב ראשון בדראפט הקרוב.

17:25: באדי הילד, מהצלפים האיכותיים ביותר ב-NBA, נשלח בטרייד מאינדיאנה לפילדפיה. הסיקסרס העבירו בתמורה להילד את מרכוס מוריס, פורקאן קורקמאז ושלוש בחירות סיבוב שני. מי שגם כן עזב את פילדלפיה הוא דניואל האוס, שנשלח לדטרויט יחד עם בחירת סיבוב שני.

באדי הילד, אינדיאנה פייסרס
הלייקרס יכולים להשיג אותו? באדי הילד | אימג'בנק GettyImages, Kevin C. Cox

17:15: ניו אורלינס קיוותה להנחית את דז'ונטה מארי מאטלנטה, אך לא נרשמה התקדמות בשיחות והן נעצרו.

17:05: לפי מארק סטיין, וושינגטון הודיעה לקבוצות המעוניינות כי בכוונתה להשאיר את קייל קוזמה ולא להעבירו בטרייד היום.

17:00: אחרי שהוזכר כמועמד לעבור לפיניקס סאנס, מיילס ברידג'ס החליט להשתמש בסעיף בחוזה שמאפשר לו להטיל וטו על כל עסקה ולהישאר בשארלוט. פורוורד ההורנטס יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב ובכוונתו להישאר בקבוצה גם מעבר לעונה הנוכחית. כזכור, ברידג'ס פספס את כל העונה שעברה לאחר שהואשם בהכאת אשתו. בשני המשחקים האחרונים שבר שיאי קריירה עם 41 ו-45 נקודות בהתאמה.

מיילס ברידג'ס, שחקן שארלוט הורנטס
מיילס ברידג'ס, שחקן שארלוט הורנטס | רויטרס

שלושה טריידים נערכו כבר אתמול:

* מינסוטה שלחה בטרייד את שייק מילטון, טרוי בראון ובחירת סיבוב שני בדראפט 2030 תמורת גארד דטרויט מונטיי מוריס.

* בוסטון העבירה לממפיס שתי בחירות סיבב שני בדראפט ואת למאר סטיבנס תמורת הפורוורד קסבייר טילמן, שנחשב למומחה הגנתי.

* יוטה העבירה סימונה פונטקיו לדטרויט תמורת בחירת סיבוב שני. הפורוורד האיטלקי יאחד כוחות עם פורוורד איטלקי אחר בפיסטונס, דנילו גלינארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי