קוזמה סירב לטרייד לדאלאס: "הרגשתי שהיא לא מוכנה למאבק אליפות"

play
רק שימשיך ככה. אבדיה עם קוזמה | רויטרס
סנטר פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד 01:18

המאבריקס חשקו בחברו של אבדיה, שהעדיף להישאר ו"לבנות משהו בוושינגטון": "בענף הזה מתחרים על אליפויות, לא רק להגיע לפלייאוף"

(גודל טקסט)

רבים ציפו כי וושינגטון וויזארדס תבצע מכירת חיסול ביום האחרון לחלון הטריידים בחמישי שעבר, אך בסופו של דבר נפרדה רק מדניאל גאפורד שנשלח לדאלאס. הלילה (בין שני לשלישי) הוויזארדס הפסידו בחוץ למאבריקס ולאקס גאפורד, במשחק בו דני אבדיה שוב הצטיין כשהשווה את שיא הקריירה עם 25 נקודות.

קייל קוזמה, חברו של אבדיה לקבוצה, סיפר בריאיון ל"את'לטיק" כי בעצמו היה לא רחוק ממעבר לדאלאס. הפורוורד הודה שהטקסנים חשקו בו, אך לבסוף החליט להישאר בבירת ארצות הברית: "המנהל המקצועי מייקל ווינגר הציג לי את הצעת הטרייד של דאלאס. הוא לא רצה להעביר אותי אבל די השאיר בידיים שלי את ההחלטה, הוא שאל מה אני רוצה לעשות. אמרתי לו שאני רוצה להישאר ולבנות כאן משהו, ובכך הסתיימו השיחות".

הפורוורד חתם בקיץ האחרון על הארכת חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולר, וכבר מאז הוזכר כמועמד לעבור בטרייד לקבוצה טובה יותר מהוויזארדס. עם זאת, נראה שדאלאס לא נתפסת כמספיק חזקה לפי הסטנדרט של קוזמה: "בקריירה שלי אני כבר לקחתי אליפות (עם הלייקרס ב-2020). הבנתי שבכדורסל לא מתחרים על המקום בפלייאוף, אלא כדי לקחת אליפות. יש רק שלוש או ארבע מועמדות אמיתיות, הרגשתי שדאלאס עדיין לא מוכנה להיות שם".

קוזמה התייחס גם לסנטר הפותח של הוויזארדס עד השבוע שעבר, דניאל גאפורד."עכשיו במאבריקס יש לו את העבודה הכי קלה בענף. כל מה שהוא צריך זה לתפוס את הכדור באמצע הצבע ולעשות את הדבר הנכון", אמר קוזמה לאור העובדה שבדאלאס משחקים לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג, "לקלוע 16 או 17 נקודות ב-24 דקות זה יפה, אני שמח בשבילו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי