דוראנט נזכר בפציעה: כשקרעתי את האכילס, חשבתי שנגמרה הקריירה

play
קווין דוראנט | רויטרס
סנטר פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד 01:18

הכוכב סיפר על הפציעה בגמר 2019 ("כל הקריירה חלפה מול העיניים") ואמר: "אני לא מנהיג? זה כי אני פחות כריזמטי מאחרים ואין לי את האופי המתאים לטלוויזיה. אנשים לא רואים מה קורה מאחורי הקלעים"

(גודל טקסט)

ה-NBA יצאה לפגרה בת שבוע וחצי, שכללה גם את סוף שבוע האולסטאר באינדיאנפוליס. ב"בליצ'ר ריפורט" ניצלו את הזמן הפנוי כדי לשוחח עם קווין דוראנט, שלא מרבה להתראיין, והערב (שלישי) התפרסם הראיון המלא עם הכוכב של פיניקס סאנס.

דוראנט נשאל על אחד הרגעים המשמעותיים בקריירה שלו, במשחק 5 בגמר 2019, כאשר קרע את גיד אכילס והושבת לשנה וחצי. "הבנתי שכנראה לא אשאר בגולדן סטייט", הודה פורוורד הווריירס דאז, "הרגשתי את המכה ושמעתי אותה. כל הקריירה חלפה לי מול העיניים – כל מה שעשיתי, כל הרגעים האהובים עליי, כל הרגעים הרעים". באותו הרגע חשב דוראנט שזה לא רק סוף הדרך שלו בווריירס, אלא גם סוף הקריירה כשחקן פעיל: "ישבתי ובהיתי בקהל עד שעזרו לי לקום. אמרתי לעצמי שזה נגמר, לא ידעתי מה יהיה".

בסופו של דבר דוראנט כידוע חזר לפרקט ונשאר אחד השחקנים המובילים בליגה. עם זאת, בשל ריבוי המעברים שלו בין קבוצות, נוצרה לו תדמית של שחקן ש"אף פעם לא שמח". הוא נשאל על כך ואמר: "לפעמים אני לא שמח, זה אנושי. אם אנחנו לא משחקים טוב אני לא אהיה שמח. יכול להיות שלא היה שמח לכמה שעות וזה יחלוף, לא תמיד זה יימשך הרבה זמן. ברור שהחיים שלי טובים, אני לא יכול להתלונן על כלום, אבל יש רגעים שדברים קורים, לא אזייף את זה שאני לא מרוצה כי החיים שלי טובים. אני רוצה לפתור את המצב, וזה לא אומר שאני לא שמח בחיים".

דוראנט אף נשאל מדוע בעיניו רבים לא תופסים ממנו כמנהיג, בלי קשר ליכולותיו כשחקןף" אני לא כריזמטי כמו אחרים, אין לי את האופי שמתאים לטלוייזיה. אני לא מרגיש צורך שאנשים יקראו לי מנהיג, אבל לא רוצה גם שיגידו שאני לא. הם לא רואים מה קורה מאחורי הקלעים, את היחסים שבניתי עם שחקנים ואנשי צוות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי