צפו בדוראנט מתעמת עם אוהדת: "אנחנו כמו חיות, מופעים בקרקס"

אוהדת דאלאס קראה Bitch לעברו של כוכב פיניקס, שניגש לדבר איתה, ביקש שלא תורחק מהאולם וסיפק מונולוג: "לא רואים בנו בני אדם"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

ערב קשה עבר על קווין דוראנט בדאלאס. פיניקס שלו הפסידה 123:113 לעוד הצגה של לוקה דונצ'יץ' (41 נקודות, 9 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), כשמנגד KD אמנם הגיע ל-23 נקודות אך עשה זאת באחוזים רעים (9 מ-22 מהשדה, 2 מ-8 ל-3) ורשם הרבה יותר איבודים (5) מאסיסטים (1).

הצרות של דוראנט החלו עוד לפני כדור הביניים הראשון. בחימום, שמע כוכב פיניקס אוהדת של הקבוצה המארחת קוראת לעברו Bitch. במקום להבליג, דוראנט ניגש אל האוהדת והבחור שלצידה, והחל לשוחח איתם. כשכוחות האבטחה התערבו, ביקש הפורוורד שלא לגרש את צמד האוהדים מהאולם – אך בסיום בכל זאת סיפק מונולוג עצבני.

"אנשים הרבה פעמים קוראים לי Bitch כשהגב שלי מופנה אליהם", אמר. "אני מבין, הם שתו קצת, אני מכיר אנשים, אבל יש דרכים טובות יותר להשיג את תשומת לבי מלדבר אלי ככה, ויש דרכים טובות יותר להתחיל שיחה. אני לא יכול לעשות לך שום דבר, זה יהרוס את כל מה שבניתי. בקלות יכולתי לגרום לכך שיעיפו אותם מהאולם, אפילו ישעו אותם לכמה שבועות, אבל העדפתי שיישאר וייראו אותי משחק".

דוראנט ידוע כאחד מכוכבי ה-NBA שהכי מושפעים מדעת הקהל – הוא לא פעם נוהג להגיב בטוויטר לאנשים שמבקרים אותו או מלגלגים עליו. "אני מבין את המצב", אמר. "לפעמים לא מסתכלים עלינו כבני אדם. אנחנו חיות, אנחנו מופעים בקרקס, אנחנו בדרנים ולא אנשים אמיתיים. אנשים רוצים ללטף את בעלי החיים בגן חיות, להתקרב אליהם, אבל כשהם מתקרבים הם מבינים שגם אנחנו בעצם בני אדם, וכדאי שיתייחסו אלינו ככאלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי