אחרי עוד שיאים היסטוריים: הקרב על רוקי העונה כבר הוכרע?

play
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה | GettyImages, Brien Aho
צפו: פיירו שובר שיאים, הולאנד "מתעלל" וליברפול חוגגת ומתרגשת עם קלופ 04:50

כוכב סן אנטוניו רשם שורה סטטיסטית שמעולם לא נרשמה בליגה, התעלה על צ'ט הולמגרן ואולי סגר את המירוץ: "זה חשוב עבורי"

(גודל טקסט)

הקרב בין שני המועמדים המובילים לתואר רוקי העונה סיפק את הסחורה – ואולי גם הוכרע הלילה (בין חמישי לשישי). ויקטור וומבניאמה התעלה על צ'ט הולמגרן גם ברמה האישית, וגם הוליך את סן אנטוניו שלו ל-118:132 מפתיע על אחת הקבוצות הטובות בליגה.

הבחירה הראשונה בדראפט סיים עם שורה אופיינית של 28 נקודות (5 מ-7 ל-3), 13 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, ובכך הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמעמיד לפחות 25 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חסימות ו-5 שלשות באותו משחק. וומבי הוא גם השחקן השלישי אי פעם שמספק לפחות 20 נקודות, 10 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-5 חסימות לאורך שבעה משחקים, כשקדמו לו דייויד רובינסון וקארים עבדול ג'באר.

"הילד הזה מיוחד", חרץ דווין ואסל. בפעם השנייה ברציפות, וומבי שיחק את כל הרבע האחרון, והוא היה גם איש המפתח שדאג שהניצחון יישאר בטקסס. "לפני חודש לא יכולתי לשחק את כל הרבע האחרון, כי לא היינו מספיק תחרותיים", אמר. "זה שיפור. אנחנו בדרך הנכונה כקבוצה".

"הוא ייקח את הזריקות ולא יפחד להחטיא", אמר גרג פופוביץ'. "הוא אוהב את הרגעים הללו".

גם צ'ט הולמגרן היה לא רע, עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך מול הסנסציה הצרפתית הוא נראה כמו חיקוי חיוור. "תואר רוקי העונה מאוד חשוב לי, אבל עדיין נשארו 22 משחקים, זה לא גמור", אמר וומבי. ואסל הוסיף "מבחינתי זה כבר היה גמור. הדבר שוויקטור עושה לילה אחר לילה – הוא לא נראה כמו רוקי. אף אחד לא משחק כמוהו".

הצרפתי מציג כמובן מספרים מרשימים הרבה יותר ושלל רגעי היילייט מדי משחק, אולם הולמגרן משמש כשחקן מפתח באחת הקבוצות הטובות בליגה, מה שאמור להקנות לו חלק מקולות הבוחרים, אך בסוכנויות ההימורים, נכון לבוקר זה, וומבניאמה פייבוריט ברור.

* הממוצעים של וומבניאמה: 20.6 נקודות (46.6 אחוז מהשדה, 31.7 אחוז ל-3, 81.6 אחוז מהעונשין), 10.2 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים, 3.3 חסימות ו-1.3 חטיפות למשחק

* הממוצעים של הולמגרן: 17.1 נקודות (54.2 אחוז מהשדה, 40.1 אחוז ל-3, 77.7 אחוז מהעונשין), 7.8 ריבאונדים, 2.7 אסיסטים, 2.7 חסימות ו-0.7 חטיפות למשחק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי