עוד קריסה: אבדיה גירד דאבל-דאבל, וושינגטון ספגה הפסד 15 ברצף

play
שומר על הסטנדרט, גם בערב התקפי פושר. אבדיה | GettyImages, Alex Goodlett
וושינגטון וויזארדס מוכרת: כובעים עם הקדשה של דני אבדיה 00:40

ריצת 5:22 של יוטה ברבע האחרון סידרה להם ניצחון 115:127 על הוויזארדס האומללים. אבדיה התקשה בהתקפה אבל סיים עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים

(גודל טקסט)

לוושינגטון יש דרכים מגוונות להפסיד. הבוקר (שלישי) היא עשתה זאת באופן שהחזיר אותה לאחור, לימים בהם ווס אנסלד ג'וניור עדיין עמד על הקווים – עם עוד קריסה מפוארת לאוסף שהסתיים בהפסד 127:115 ליוטה, והעמיד את רצף ההפסדים של הקבוצה על 15.

ההפסד הוריד את הוויזארדס למאזן 52:9, הכי גרוע ב-NBA, ומנגד סייע לג'אז לעלות למאזן 34:28 ולהמשיך לפנטז על מהפך מפתיע בטבלה שיסדר לה מקום בפליי-אין.

דני אבדיה רשם עוד ערב סולידי עם מספרים לא רעים בכלל, כשהוא מסיים עם 16 נקודות, 11 ריבאונדים, שני אסיסטים, חטיפה וגם 5 איבודים. בסך הכל, למרות ערב בו התקשה מאוד בהתקפה וסיים עם 6 מ-18 בלבד מהשדה (33%) כולל 0 מ-4 מהשלוש (משחק ראשון ללא שלשה אחרי 11 רצופים עם לפחות אחת), אבדיה עדיין שומר על הסטנדרטים הגבוהים שהציב לעצמו בתקופה האחרונה, ומציין דאבל-דאבל מספר 10 שלו העונה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס
שומר על הסטנדרט, גם בערב התקפי פושר. אבדיה | GettyImages, Alex Goodlett

המחצית הראשונה עמדה בסימן ג'ורדן פול. הגארד שמתחיל להתאושש מחצי העונה האיומה שלו, צלף 23 נקודות ללא החטאה, ועזר לוויזארדס לרדת להפסקה ביתרון של נקודה. המשחק השקול נמשך גם ברבע השלישי, עד שברבע האחרון הופיעו שוב כל ההרגלים המגונים והמפורסמים של הוויזארדס" פול השתולל בהתקפה, טיוס ג'ונס לא הצליח לנהל את המשחק, ומנגד ההגנה פשוט לא תפקדה. הג'אז סיימו את הרבע הרביעי בניצחון 14:25, כשבשבע וחצי הדקות האחרונות הם משלימים ריצת 5:22. וושינגטון מצידה החטיאה 11 זריקות רצופות מהשדה (כולל ניסיון דאנק יומרני של אבדיה בדקות ההכרעה שהסתיים עם חסימה מהדהדת של ג'ון קולינס), איבדה חמישה כדורים וגם את המשחק.

ג'ורדן קלארקסון עשה ככל העולה על רוחו מול ההגנה החלשה של הוויזארדס, וסיים כמצטיין הערב עם 38 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קולין סקסטון הוסיף 29 ו-7 אסיסטים, בעוד ג'ון קולינס תרם 17, 15 ריבאונדים ולא פחות מ-6 חסימות, והשכיח את היעדרותו של לאורי מרקאנן הפצוע.

ג'ורדן פול הוביל את רשימת הקלעים של וושינגטון עם 32, קייל קזומה (23 ו-8 ריבאונדים) וטיוס ג'ונס (21 ו-6 אסיסטים) תרמו את שלהם, אבל בשורה התחתונה הוויזארדס מפסידים משחק בו היה צ'אנס לקטוע סוף סוף את רצף ההפסדים, שכעת לא ברור היכן ייעצר.

קייל קוזמה, וושינגטון וויזארדס
הפנים אומרות הכל. קוזמה מתוסכל | רויטרס

כעת וושינגטון תחזור הביתה, לשני משחקי בית רצופים – מול אורלנדו (7 במרץ, בין רביעי לחמישי) ומול שארלוט (9 במרץ) לפני שתצא למסע של ארבעה משחקי חוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי