קלאץ' כמו אבא: עמנואל שארפ התפוצץ בטורניר המכללות, וולף הודח

play
משחק שיא, בדיוק בזמן הנכון. עמנואל שארפ | GettyImages, Justin Ford
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

בנו של דריק שארפ כיכב עם 30 נקודות ושלח את יוסטון לסוויט16 אחרי 95:100 על טקסס A&M. וולף סיים עם 9 ו-10 נקודות, ייל הובסה

(גודל טקסט)

התפוח לא נפל רחוק מהעץ: עמנואל שארפ, בנו של דריק שארפ ושחקן נבחרת הנוער של ישראל לשעבר, סיפק הלילה (בין שני לשלישי) מופע קלאץ' כמו של אביו בימים הטובים – ושלח את מכללת יוסטון שלו לסוויט16 בטורניר ה-NCAA.

שארפ צלף שיא עונתי של 30 נקודות (8 מ-16 מהשדה, כולל 7 מ-14 מחוץ לקשת ו-7 מ-8 מהעונשין), הוסיף 3 ריבאונדים ושתי חטיפות, והראה קור רוח שכנראה עובר בגנים, במה שהפך לניצחון 95:100 על טקסס A&M ושלח את הקוגרס שלו לשלב הבא אחרי הרבה דפיקות לב.

שארפ, שחקן שנה שנייה ביוסטון, קלע מספר שלשות חשובות כולל השלשה שפתחה את ההארכה, ולאחר מכן יצא בחמש עבירות. למזלו, חבריו הסתדרו בלעדיו ועלו לשלב הבא, והם ימשיכו לחלום ללכת עד הסוף.

עמנואל שארפ, מכללת יוסטון
משחק שיא, בדיוק בזמן הנכון. עמנואל שארפ | GettyImages, Justin Ford
דני וולף, ייל, מול ג'יידיון לי, טקסס A&M
מצ'-אפ קשה. וולף | אימג'בנק GettyImages, Steph Chambers

עוד בטורניר המכללות: דני וולף, כוכב נבחרת העתודה, הודח בסיבוב השני אחרי שייל הובסה 85:57 על ידי סן דייגו סטייט. וולף התמודד במצ' אפ לא פשוט עם כוכב היריבה ג'יידיון לידי שחגג עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, והקשה על וולף רוב המשחק. וולף, גם הוא סופמור, סיים את המשחק עם 9 נקודות (2מ-8 מהשדה, 3 מ-4 מהעונשים) לצד 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אבל סיים את העונה בטעם חמצמץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי