ורק גרין שוב מזלזל: גולדן סטייט סוערת ומסובכת אחרי שקרי יובש

סטף שולח מסר למאמן אחרי הספסול התמוה, שעלה לווריירס בעוד הפסד שמאיים אפילו על המקום בפליי-אין. הרוקטס הלוהטים אורבים? את גרין "זה בכלל לא מעניין"

(גודל טקסט)

עוד לילה סוער לגולדן סטייט. הווריירס נוצחו 114:110 על ידי מינסוטה והמשיכו במגמת הירידה של השבועות האחרונים, כשהם סופרים שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים ושלושה ניצחונות בלבד בעשרה משחקים – בדיוק בשלב בו הם היו אמורים להתחבר לקראת הישורת האחרונה של העונה.

מה שצרם במיוחד בהפסד במיניאפוליס, היה ההחלטה התמוהה של סטיב קר לספסל את סטף קרי במשך 11 דקות רצופות ברבע השלישי והרביעי, מה שאולי עלה לווריירס במשחק. "אי אפשר לסמוך על זה שסטף יסחוב אותנו על הכתפיים משחק אחרי משחק", אמר קר בסיום כשנשאל על הצעד הבלתי צפוי. בדקות בהן קרי היה על הספסל, גולדן סטייט איבדה יתרון ונקלעה לפיגור ממנו לא הצליחה לחזור עד הסיום. "אנחנו שמים את כל המשקל של הפרנצ'ייז הזה על הכתפיים של סטף במשך 15 שנה. אי אפשר לצפות שהוא ישחק 35 דקות כל ערב", אמר קר, והצטדק בפני העיתונאים: "ואם אתם רוצים לומר לי שכל ההבדל במשחק הזה הוא ההבדל בין 30 ל-32 דקות של סטף, אני לחלוטין לא מסכים. אנחנו מנסים גם לנצח, אבל גם להישאר רעננים".

קרי, שסיים את המשחק עם 31 נקודות כולל חמש שלשות, אבל החטיא שלשה מכרעת שהייתה יכולה לקבוע שוויון דקה וחצי לסיום, הודה שלא ציפה לספסול כה מתמשך. "אני תמיד שואף לשחק כמה שיותר, אז כן, זה הפתיע אותי קצת, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם היו בעיצומה של ריצה, וכל היתרון שלנו חמק מבין האצבעות", אמר.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס
דרך אלגנטית לומר לסטיב קר: שלא תחשוב לעשות את זה שוב. סטף קרי | GettyImages, David Berding

קרי מבין ש"חייבים למצוא דרך ביניים", שלא כוללת שחיקה שלו כמו במשחק מול אינדיאנה, בו לא נח כל הרבע הרביעי. הווריירס רחוקים כעת 2.5 משחקים מהלייקרס שבמקום התשיעי במערב, ולפתע גם מקומם בפליי-אין לא מובטח – כשרק לפני שבועיים הם עוד העזו לחלום ולדבר על מקום בטופ 6. "כל משחק חשוב ככל שאנחנו מתקרבים לסיום העונה, ונמצאים במקום בו לא האמנו שנהיה. אף אחד כאן לא מתכוון להניף דגל לבן. אנחנו נלחמים, ואם המשמעות היא לשחק יותר – אני מוכן לעשות את זה", הוסיף קרי עם קריצה לסטיב קר.

בינתיים יוסטון מציבה סכנה ממשית לווריירס, ואחרי רצף של שבעה ניצחונות הם נמצאים במרחק של משחק אחד בלבד מהמקום העשירי. אבל גם על רקע הסערה התורנית בגולדן סטייט, גם על רקע התקופה הפחות טובה, דריימונד גרין לא מודאג, אולי אפילו קצת מזלזל.

"הרוקטס לא מעניינים לי את קצה הזרת. אני בכלל לא עוקב אחרי התוצאות שלהם", אמר גרין – אבל הווריירס בהחלט בצרות, וצריכים להתעשת כמה שיותר מהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי