שחקן ה-NBA חשוד בהימורים בלתי חוקיים – על הסטטיסטיקה של עצמו

play
עוד מבוכה ל-NBA. פורטר | GettyImages, Rich Storry
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.3 05:40

ג'ונטיי פורטר, שחקן טורונטו, נמצא תחת חקירה בעקבות משחקים חשודים בינואר בהם מספריו עזרו למהמרים לגרוף רווחים גדולים

(גודל טקסט)

תופעת ההימורים מטרידה את מנוחתם של ראשי ה-NBA בשבועות האחרונים. זה החל עם אמירות של טייריס הליברטון, כוכב אינדיאנה, שטען שהשחקנים "הם רק כלי משחק במשהו הרבה יותר גדול", נמשך עם חשיפה של מאמן קליבלנד ג'יי בי ביקרסטאף על כך שקיבל איומים ממהמרים שפנו אליו באופן אישי, וקיבל הלילה (בין שני לשלישי) טוויסט נוסף עם חקירה שנפתחה נגד שחקן בליגה בחשד להימורים בלתי חוקיים.

מדובר בג'ונטיי פורטר, שחקן טורונטו ואחיו הצעיר של שחקן דנבר מייקל פורטר, שנמצא כעת תחת חקירה והוצא לפחות באופן זמני מהסגל של הראפטורס. החקירה מתמקדת בשני משחקים בחודש ינואר האחרון בהם פורטר בן ה-24 יצא כעבור מספר דקות, ועזר כביכול למהמרים לגרוף סכומים נאים אחרי שהימרו על הסטטיסטיקות שלו במשחקים.

ג'ונטיי פורטר, טורונטו ראפטורס
עוד מבוכה ל-NBA. פורטר | GettyImages, Rich Storry

הסיבה הרשמית ליציאתו של פורטר מהמשחקים הייתה פציעה באחד המשחקים ומחלה בשני, שלא ברור אם פוברקו. כך, למשל, במשחק של טורונטו נגד הקליפרס, בו ה"ליין" על השורה הסטטיסטית של פורטר עמד על 5.5 נקודות, 4.5 ריבאונדים, 1.5 אסיסטים ו-0.5 שלשות – הוא כלל לא קלע, וסיים עם שלושה ריבאונדים ואסיסט אחד לפני שירד לחדר ההלבשה. 48 שעות לאחר מכן ה"ליין" שלו היה זהה במשחק באטלנטה, אותו סיים עם 12 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי