אבדיה רשם עוד דאבל דאבל, וושינגטון נכנעה בהארכה לברוקלין

הוויזארדס נכנעו 122:119 לברוקלין בהארכה, אבדיה סיים עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים אבל איבד ונחסם בשני מהלכים מכריעים. ג'ורדן פול המשתפר קלע 38 נקודות

(גודל טקסט)

וושינגטון קיוותה להמשיך ברצף שלה, אבל אחרי שלושה ניצחונות הוויזארדס נעצרו הלילה (בין רביעי לחמישי) ונכנעו 122:119 לברוקלין אחרי הארכה. ג'ורדן פול הצטיין וקלע 38 נקודות לוושינגטון (ו-8 אסיסטים), אבל החטיא שלשה שיכלה להשוות את התוצאה לקראת סיום ההארכה. מהצד השני דוריאן פיני סמית החטיא שתי זריקות עונשין רצופות בניסיון להבטיח את הניצחון, וושינגטון קיבלה עוד הזדמנות אחרונה להשוות, אבל דני אבדיה איבד שליטה על הכדור כשניסה לדהור במהירות במעלה המגרש, והמשחק נגמר באכזבה מבחינתו ועבור קבוצתו, שירדה למאזן 59:14.

דני אבדיה מול דניס שרודר במשחק של וושינגטון וויזארדס מול ברוקלין
עוד דאבל דאבל, אבל בלי נקודות ברבע האחרון ובהארכה. אבדיה | רויטרס
קייל קוזמה לצד ג'ורדן פול במשחק של וושינגטון
שיפור קל. קוזמה ופול | רויטרס

אבדיה שוב רשם מספרים יפים, כשסיים עם 17 נקודות (5 מ-10 מהשדה, 1 מ-3 מהשלוש, 6 מ-8 מהעונשין), 12 ריבאונדים (2 בהתקפה) ו-3 אסיסטים, אבל הישראלי של וושינגטון למעשה לא קלע אף נקודה ברבע הרביעי ובהארכה והשאיר את הזירה לקייל קוזמה ופול בעיקר. 12 שניות לסיום הזמן החוקי, במצב של שוויון, הוא חדר לסל בניסיון לקלוע סל מכריע, אבל נחסם על ידי ניק קלסקטון.

קייל קוזמה קלע 24 נקודות לוויזארדס, שכבר מחקו פיגור דו ספרתי ברבע השני, אבל לא הצליחו לסגור את המשחק. קאם תומאס, שקלע 38 נקודות לברוקלין, היה יעיל בהארכה עם שני סלים רצופים, דניס שרודר הוסיף 21 נקודות, קלקסטון סיים עם 17 ו-13 לנטס (45:28) שרשמו ניצחון שני רצוף אחרי ששה הפסדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי