ההחלטה התקבלה: ברוני ג'יימס נרשם לדראפט 2024

בנו של לברון ג'יימס נרשם במקביל לפורטל ההעברות במכללות, אבל עשוי לשחק בעונה הבאה בליגה הטובה בעולם. "המלך" הצהיר בעבר על כך שהם "חייבים להיות על אותו פרקט"

(גודל טקסט)

זה שבועות ארוכים שקבוצות ה-NBA וחובבי הכדורסל ברחבי העולם מחכים להחלטתו של ברוני ג'יימס. הערב (שישי), הודיע בנו של לברון ג'יימס על כוונתו להירשם לדראפט 2024.

ג'יימס בן ה-19 במקביל כבר נכנס לפורטל ההעברות ב-NCAA לקראת עזיבת אוניברסיטת דרום קליפורניה ויבקר אצל מספר קבוצות NBA כדי להתרשם ולקבל החלטות לעתיד והאם להתקדם למכללה טובה יותר או לקפוץ לליגה הטובה בעולם. הוא יוכל לחזור בו מהחלטתו להירשם לדראפט עד סוף חודש מאי.

עונת הבכורה של ברוני ג'יימס במכללות הגיעה בחודש שעבר לסיומה עם תבוסה של USC שלו 70:49 מול אריזונה החזקה. עם מאזן של 18:15, USC לא הצליחה להשיג את הכרטיס לטורניר ה-NCAA.

מיטב הביצועים של ברוני ג'יימס במכללות

כזכור, ברוני בן ה-19 לקה בלבו במהלך אימון של המכללה ב-24 ביולי 2023, אך הצליח להתאושש, לשוב לאימונים ולאחר חמישה חודשים גם למשחקים. הוא סיים את העונה עם ממוצעים צנועים של 4.8 נקודות (36.6 אחוז מהשדה, 26.7 אחוז ל-3, 67.6 אחוז מהעונשין), 2.8 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק ב-25 הופעות (ו-19.4 דקות) מהספסל, ובעוד אלה לא סטטיסטיקות שמאפיינות בחירות דראפט, המקרה שלו עשוי להיות שונה.

הסיבה, כמובן, ברורה: לברון כבר הצהיר שברצונו לשתף עם בנו פעולה ב-NBA, כך שכל קבוצה שתבחר בברוני בדראפט עשויה לשפר את סיכוייה להנחית את אחד השחקנים הגדולים אי פעם, שמוכיח גם העונה שכוחו עוד במותניו. לברון צריך להחליט עד ה-29 ביוני האם הוא מנצל את אופציית השחקן שלו (51.4 מיליון דולר) ונשאר בלייקרס, או מוותר עליה והופך שחקן חופשי, אולי בדרך לאיחוד עם בנו.

"אני צריך להיות ביחד עם בני על אותו פרקט", אמר לברון בתחילת 2023. "זה חייב לקרות, בין אם באותה תלבושת או כשחקן יריב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי