"סוטה מוזר". צפו: העיתונאי הטריד את קייטלין קלארק – והותקף

play
כוכבת הכדורסל קייטלין קלארק | צילום מסך, מתוך טוויטר
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה 04:08

העיתונאי הוותיק גרג דוייל ערך חילופי דברים "מביכים", כדבריו, עם הכוכבת הגדולה, ולאחריהם היו שקראו לשלול את תעודת העיתונאי שלו. ההתנצלות לא הספיקה: "אתה איש תקשורת, לא בדייט ראשון!"

(גודל טקסט)

טירוף קייטלין קלארק נמשך. לאחר שאחת מכוכבות המכללות הגדולות אי פעם נבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA, היא קיימה הלילה (בין רביעי לחמישי) מסיבת עיתונאים שהולידה רגע מאוד לא נעים.

העיתונאי גרג דוייל מ"אינדיאנפוליס סטאר" סימן עם האצבעות שלו סימן של לב לעברה של קלארק, כשם שהיא נוהגת לסמן למשפחתה במהלך משחקים.

"אתה אוהב את זה?" שאלה קלארק.

"אני אוהב שאת כאן", השיב דוייל.

"כן, אני עושה את זה למשפחה שלי כל משחק", אמרה קלארק.

"תתחילי לעשות את זה לי ונסתדר מצוין", אמר דוייל.

מיותר לציין שהתקשורת האמריקאית לא נותרה אדישה לחילופי הדברים הללו. "אנחנו כועסות ובצדק", צייצה העיתונאי שירין אחמד. "צריך לקחת לו את תעודת העיתונאי ולתת אותה למישהו שמכבד נשים. בורות הורסת יושרה".

העיתונאי כריס וויליאמסון הסכים וצייץ: "אבין לגמרי אם ייקחו מדוייל את תעודת הכניסה שלו למשחקים, על חילופי הדברים המגעילים הללו". עמיתו פיטר אדמיסטון הוסיף: "זה פשוט מגעיל מצד דוייל. נסה להיות טוב יותר, ולא סוטה מוזר".

יש לציין שדוייל הוא עיתונאי ותיק ונושא פרסים, עם קרוב ל-100 אלף עוקבים ב-X (לשעבר טוויטר). "היום, באופן המסורבל הטיפוסי לי, עשיתי סימן של לב בקבלת הפנים לקייטלין קלארק", צייץ. "התגובה שלי לאחר מכן היתה מביכה. אני מתנצל. לבי (מילולית וסמלית) במקום הנכון. אני מבטיח להשתפר". אלא שלא כולם אהבו את ההתנצלות הזו. פגי קוסינקי מ-ESPN צייצה לו בחזרה: "תתקשר אליה. תכיר בכך שמה שעשית היה לא מקצועי בכל מובן, ולא 'מביך'. אתה עיתונאי ותיק, לא בחור בדייט ראשון".

לאחר מכן פרסם דוייל טור נרחב ב"אינדיאנפוליס סטאר", ובו הודה: "כואב לי להבין שאני חלק מהבעיה. שגיתי. היו לי אינטראקציות מביכות עם שלל ספורטאים לאורך השנים, זה אני, אבל הם כולם גברים. בהתחלה חשבתי שלא עשיתי שום דבר רע. ניסיתי להגיד שכך אני מדבר עם כולם. אבל אז הבנתי את הבורות שלי. לא ראיתי את הקו עד שחציתי אותו. פגעתי בקייטלין ובמשפחה שלה. קייטלין קלארק, אני כל כך, כל כך מצטער".

אמש היתה ארצות הברית כמרקחה לאור פרסום השכר אותו תקבל קלארק בארבע השנים הראשונות שלה ב-WNBA, ככוכבת-על – 338 אלף דולר בלבד, כולל 76 אלף דולר בעונה הבאה. לפי "האתלטיק", את הכסף הגדול שלה היא צפויה לקבל מ"נייקי", שהציעה לה הסכם חסות בסכום שמוערך בלמעלה מ-10 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי